PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o legalną pracę w Niemczech

  • 1. Data: 2005-11-02 21:35:10
    Temat: Pytanie o legalną pracę w Niemczech
    Od: "T.S." <t...@g...pl>

    Witam serdecznie!
    Mam następujące pytanie: Czy istnieje sposób na legalne zatrudnienie na
    stałe na terenie Niemiec mając tylko polskie obywatelstwo? Sprawa
    wygląda następująco: mam w Niemczech legalnie tam przebywającą od kilku
    lat siostrę, której znajomy ma duży lokal gastronomiczny i chętnie mnie
    zatrudni, ja również bardzo palę się do wyjazdu, jednakże interesuje
    mnie wyjazd nie czasowy (na wizę) tylko stałe osiedlenie się i legalna
    praca. Czy w związku ze wstąpieniem Polski do Unii Europejskiej nie
    można tam założyć jakiejś działalności gospodarczej i w ten sposób się
    samozatrudnić? Bardzo proszę o odpowiedź i z góry serdecznie dziękuję.
    Pozdrawiam Tomasz Staudt