PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o firmę Infolet z Krakowa

  • 1. Data: 2010-02-13 18:41:20
    Temat: Pytanie o firmę Infolet z Krakowa
    Od: Edek <e...@g...com>

    Witam,

    mam pytanie, czy ktoś miał styczność z tą firmą, to jest pośrednik
    szukający pracowników dla innych firm. Czy ktoś albo współpracował,
    albo słyszał coś o niej od kogoś, albo był na rozmowie
    kwalifikacyjnej?

    Próbowałem szukać w sieci, ale jak na czas działania tej firmy (dobre
    kilka lat wg KRS), to w sieci nie ma o nich prawie nic. Nic złego, ale
    też nic dobrego, cisza oprócz ogłoszeń.

    Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek informacje.

    Edek

  • 2. Data: 2010-02-16 08:51:30
    Temat: Re: Pytanie_o_firmę_Infolet_z_Krakowa
    Od: "wiesiek1980" <w.strzelecki@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Ja miałem.
    Przeszedłem dwa etapy rekrutacji, w tym język angielski,
    ale po obietnicy, że już prawie mam pewną pracę
    (i wskazówce żebym przygotował się do rozmowy w firmie docelowej)
    nagle wycofali się z niejasnych dla mnie powodów.
    Poza tym firma, do której rzekomo aplikowali w moim imieniu
    okazała się nic nie wiedzieć o tym fakcie.
    Trudno mi mieć pewność co do ich uczciwości, może to była jakaś wpadka
    z ich strony, ale w moich oczach nie wypadli wiarygodnie.