PracaGrupypl.praca.dyskusje › Handlowcy - gdzie znajde taka grupe?

  • 1. Data: 2003-08-28 17:52:36
    Temat: Handlowcy - gdzie znajde taka grupe?
    Od: "malgos" <g...@g...pl>

    Chodzi mi o przedstawicieli handlowych z roznych branz: FMCG i
    farmaceutycznej.

  • 2. Data: 2003-08-29 15:57:33
    Temat: Re: Handlowcy - gdzie znajde taka grupe?
    Od: "" <a...@W...onet.pl>

    > Chodzi mi o przedstawicieli handlowych z roznych branz: FMCG i
    > farmaceutycznej.

    w celu wymiany gadzetow? :-) zapraszam na priv ;-)
    a.

  • 3. Data: 2003-08-29 23:14:13
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Thu, 28 Aug 2003 19:52:36 +0200, "malgos" <g...@g...pl> wrote:

    >Chodzi mi o przedstawicieli handlowych z roznych branz: FMCG i
    >farmaceutycznej.

    Oni nie maja czasu na siedzenie n agrupach - siedza u klientow albo w aucie
    miedzy kolejnymi spotkaniami ;-) A o co chcesz zapytac?

    Kyniu

    --

  • 4. Data: 2003-08-30 12:00:13
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@S...to>

    Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > Oni nie maja czasu na siedzenie n agrupach - siedza u klientow albo w
    > aucie miedzy kolejnymi spotkaniami ;-) A o co chcesz zapytac?

    hehe...
    czasami maja... ;)

    Marek A. Czepil