PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak się zwolnić pomóżcie proszę...

  • 1. Data: 2003-08-28 17:27:48
    Temat: Jak się zwolnić pomóżcie proszę...
    Od: "Ktotek" <k...@W...pl>

    Mam umowę o pracę na czas określony-do końca tego roku. Właśnie trafiła mi się
    możliwość zminy pracy na bardziej atrakcyjną. Umowa dopuszcza możliwość
    wcześniejszego rozwiązania z 2-tygodniowym okresem wypowiedzenia, jednak nowy
    pracodawca już chce mnie w pracy. Jak rozwiązać szybko umowę ze starym
    pracodawcą. Urlopu juz nie mam. Czy porozumienie stron wchodzi w tym przypadku
    w grę?? Jeśli tak to pewnie jest to tylko dobra wola pracodawcy?? Nie wiem czy
    się na to zgodzi bo teraz jestem mu bardzo potrzebny. Proszę o radę, z góry
    dziękuję i pozdrawiam...

  • 2. Data: 2003-08-28 17:34:09
    Temat: Re: Jak się zwolnić pomóżcie proszę...
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    Ktotek wrote:
    > pewnie jest to tylko dobra wola pracodawcy?? Nie wiem czy się na to
    > zgodzi bo teraz jestem mu bardzo potrzebny.

    Sam sobie odpowiedziales :)
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 3. Data: 2003-08-28 17:43:20
    Od: "Kamil Krzaczek" <k...@o...pl>

> [...]
    > możliwość zminy pracy na bardziej atrakcyjną. Umowa dopuszcza możliwość
    > wcześniejszego rozwiązania z 2-tygodniowym okresem wypowiedzenia, jednak

    Jak kocha to poczeka :)

  • 4. Data: 2003-08-28 18:17:58
    Od: "mec.Michał" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Ktotek" <k...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > się na to zgodzi bo teraz jestem mu bardzo potrzebny. Proszę o radę, z

    Jak pracodawca sie nie zgodzi to pozostaje jedno tylko wyjście - tzw. dawne
    "porzucenie pracy". Czyli zaprzestanie świadczenia pracy. I dyscyplinarne
    zwolnienie - art. 52 kodeksu pracy.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2003-08-29 10:57:25
    Od: "" <w...@p...onet.pl>

    > Jak pracodawca sie nie zgodzi to pozostaje jedno tylko wyjście - tzw. dawne
    > "porzucenie pracy". Czyli zaprzestanie świadczenia pracy. I dyscyplinarne
    > zwolnienie - art. 52 kodeksu pracy.

    + "zwolnienie" pracodawcy

    Paweł