PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o DELEGACJE...POMOCY!!!!!

  • 1. Data: 2004-12-07 22:41:57
    Temat: Pytanie o DELEGACJE...POMOCY!!!!!
    Od: "X" <t...@o...pl>

    witam

    jade na delegacje dwudniową z kolegą z pracy
    mieszkać bedziemy w mieszkaniu ktore wynajmuje nasza firma dla pracownikow
    jedziemy samochodem prywatnym tego kolegi

    wiem ze dostane podwojna dieta jako rozliczenie czyli 2x20.50 PLN
    ale jak wygląda rozliczenie podróży???
    wiem że użytkowanie w celach służbowych samochodów prywatnych płacone jest
    55 groszy za 1 km

    czy rozliczenie za podróż dotyczy tez mnie??
    czy kumpel tylko dostanie rozliczenie za swoje auto?

    dziekuje za odp

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-07 22:53:13
    Temat: Re: Pytanie o DELEGACJE...POMOCY!!!!!
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > czy rozliczenie za podróż dotyczy tez mnie??
    A niby z jakiego powodu? Przecież nie ponosisz żadnych kosztów z tytułu
    użytkowania prywatnego auta do celów służbowych.

    > czy kumpel tylko dostanie rozliczenie za swoje auto?
    Tylko.

    To jest zryczałtowany zwrot kosztów eksploatacji i zużycia prywatnego
    samochodu, i wypłacony może być tylko użytkownikowi (lub osobie przez niego
    upoważnionej).

    Jak będziesz jeździł własnym samochodem, to wtedy będziesz dostawał kasę.

    PiotrG