PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o DELEGACJE...POMOCY!!!!! › Pytanie o DELEGACJE...POMOCY!!!!!
    From: "X" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pytanie o DELEGACJE...POMOCY!!!!!
    Date: Tue, 7 Dec 2004 23:41:57 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@duh248.neoplus.adsl.tpnet.pl

    witam

    jade na delegacje dwudniową z kolegą z pracy
    mieszkać bedziemy w mieszkaniu ktore wynajmuje nasza firma dla pracownikow
    jedziemy samochodem prywatnym tego kolegi

    wiem ze dostane podwojna dieta jako rozliczenie czyli 2x20.50 PLN
    ale jak wygląda rozliczenie podróży???
    wiem że użytkowanie w celach służbowych samochodów prywatnych płacone jest
    55 groszy za 1 km

    czy rozliczenie za podróż dotyczy tez mnie??
    czy kumpel tylko dostanie rozliczenie za swoje auto?

    dziekuje za odp

    pozdrawiam