PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przez internet

  • 1. Data: 2004-12-07 22:05:09
    Temat: Praca przez internet
    Od: "rosman" <r...@v...pl>

    Cześć.
    Praca jest bardzo prosta, polega na przesyłaniu maili. Jednak aby ją
    rozpocząć musisz ode mnie nabyć raport za 20 zł, który jest
    niezbędny do rozpoczęcia pracy. Pewnie pomyślisz, że to zwykłe
    naciąganie i wcale mnie nie dziwi twoja reakcja. Na początku też tak
    myślałem, ale po zapoznaniu się z załącznikiem, zmieniłem zdanie.
    Więcej szczegółów dowiesz się z załącznika.

    Po zapoznaniu się z moją ofertą, proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam Marcin

  • 2. Data: 2004-12-07 22:10:54
    Temat: Re: Praca przez internet
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-07, rosman <r...@v...pl> wrote:
    > Praca jest bardzo prosta, polega na przesyłaniu maili. Jednak aby ją
    > rozpocząć musisz ode mnie nabyć raport za 20 zł, który jest
    No cóż. Jeżeli trzeba wpłacić cokolwiek przed rozpoczęciem pracy,
    to najprawdopodobniej jest to oszustwo. Jakby nie mogli potrącić tych 20PLN
    z pierwszych zarobionych pieniędzy.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    szybszy niz najwyzszy budynek... inteligentniejszy od kuli w locie...
    /yacoob/

  • 3. Data: 2004-12-08 00:13:04
    Od: doprawdy? <b...@m...com>

    coś nie działa pana konto email czy to jest to ? r...@v...pl