PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie do GC z Monachium o tlumaczke Waszych zon

  • 1. Data: 2002-10-24 11:09:07
    Temat: Pytanie do GC z Monachium o tlumaczke Waszych zon
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Sledze Wasze wypowiedzi i chcialem zapytac o jedna rzecz.
    Na onecie byl artykul o pracy polskich lekarzy w Szwecji, maja tam bardzo
    pozytywne opinie.
    Wywiazala sie dyskusja o pracy Polakow za granica, wiekszosc wypowiedzi w
    stylu jacy to my jestesmy super.
    Bardzo radykalnie (negatywnie) wypowiadal dla odmiany facet o nazwisku
    bodajze Walter Berthin, przesiedleniec z Polski, ktorego zona pomaga jako
    tlumaczka zonom GC odwiedzac lekarzy w Monachium (gdy same sa chore lub ich
    dzieci).
    O GC chyba nic nie mowil, ale ogolnie o Polakach za granica, wstepowaniu do
    Unii itd, z pozycji ucznia Goebbelsa.

    Czy kojarzycie o kogo chodzi?

  • 2. Data: 2002-10-24 11:41:53
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "A.B." <b...@k...onet.pl> wrote in message
> [...]
    ich
    > dzieci).
    > O GC chyba nic nie mowil, ale ogolnie o Polakach za granica, wstepowaniu

    tak

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 3. Data: 2002-10-24 11:45:27
    Od: "Pawelek" <n...@t...yahoo.com>

    Czesc

    "A.B." <b...@k...onet.pl> wrote in message
    > Sledze Wasze wypowiedzi i chcialem zapytac o jedna rzecz.

    A jakis link mozesz podeslac?

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 4. Data: 2002-10-24 21:59:22
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net> wrote in message
    > "A.B." <b...@k...onet.pl> wrote in message
    jako

    Bydle!

    > ich dzieci). O GC chyba nic nie mowil, ale ogolnie o Polakach za granica,
    wstepowaniu do

    > tak

    i co - prawda ci azaliz?

    Tak na marginesie - wiecej odwagi. Pierwszy raz gdy potrzebowalismy
    zaswiadczenia do dieskowosada :) zwanego tutaj niewiedziec czemu
    Kindergarten poszlismy do lekaza wybranego na chybil trafil z ksiazki tel.
    Facet na pierwszy rzut oka wstretny. Wiadomo dzieci w przedszkolu choruja -
    my jedziemy na urlop dziecko nam zaczelo kaszlec. No co to znow do tego
    kolesia. Tyle za ja z roboty sie urywac nie chcialem. Zona poszla sama.
    Facet po drugim spotkaniu okazuje sie calkiem calkiem. Na koniec rozmowy
    stwierdzil ze ma juz slownik ruski, czeski, wegierski i oczywiscie turecki
    to se moze i polski kupic - dostal od nas w prezencie.

    Mam zle doswiadczenia (z jednym wyjatkiem) z kontaktami z pseudopolonia.
    Stad mowie wiecej odwagi lazic samemu kaleczyc niemiecki i dogadywac sie -
    oni juz zwyczajni tego.

    Pozdr.
    B.

  • 5. Data: 2002-10-25 10:07:51
    Od: "Darek" <T...@p...gazeta.pl>

    > Mam zle doswiadczenia (z jednym wyjatkiem) z kontaktami z
    > pseudopolonia. Stad mowie wiecej odwagi lazic samemu kaleczyc
    > niemiecki i dogadywac sie - oni juz zwyczajni tego.

    Moze inaczej... Lepiej sie zapytac kumpli z pracy o dobrego lekarza niz
    samemu na chybil-trafil szukac. Ale to nie mus.
    Generalnie poziom tych uslog jest wysoki...

    D.

  • 6. Data: 2002-10-25 18:16:56
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    "Darek" <T...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Moze inaczej... Lepiej sie zapytac kumpli z pracy o dobrego lekarza niz
    > samemu na chybil-trafil szukac. Ale to nie mus.
    > Generalnie poziom tych uslog jest wysoki...

    Jasne, tyle za ja mieszkam na wsi i u mnie jest jeden do dzieci, jeden do
    cipy jeden do zebow ...
    pozdr.
    B.

  • 7. Data: 2002-10-25 21:02:56
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.de>

    Witam

    Uzytkownik "Beny" <b...@p...gazeta.pl> napisal w wiadomosci

    > "Darek" <T...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Jasne, tyle za ja mieszkam na wsi i u mnie jest jeden do dzieci, jeden do
> [...]

    Beny juz ci kiedys tlumaczylem co to PLUSK? :-))))
    Wlasnie go zaliczylem :-)))

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 8. Data: 2002-10-26 11:00:01
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.de> wrote in message
    > Beny juz ci kiedys tlumaczylem co to PLUSK? :-))))
    > Wlasnie go zaliczylem :-)))

    problem z trzymaniem moczu?
    to trzeba do Frankfurtu jechac, no chyba zeby ten od cipy pomogl - niby
    jedno i drugie do sikania czasami sie uzywa (z pewna mala dokladnoscia).

    Pozdr.
    Moze znow na GG lub netmeeting (zaopatrzony juz w web-kaku?)
    Beny