PracaGrupypl.praca.dyskusje › wreszcie dostalem prace

  • 1. Data: 2002-10-24 09:40:40
    Temat: wreszcie dostalem prace
    Od: "nornik" <m...@w...pl>

    Okres na bezrobociu prawie 2 miesiace.
    Zaliczonych rozmow: 5 pracodawcow w sumie 8 spotkan na roznych etapach z
    roznymi zabawami.
    Najgorsza rozmowa: rozmowa z pania kierownik Human Resources (ok. 30 lat) w
    firmie X z Warszaway
    poczatek :
    [Ona] Chcialam porozmawiac z panem po ludzku
    i pierwsze pytanie: jak pan rozladowuje stres po pracy ?
    nastepne pytania caly czas w tym samym kierunku. Jak sie uklada z zona
    itd...
    Teraz zaluje ze nie powiedziale ze rozladowuje stres tylko poprzez ostry
    seks, zachaczajacy z sado-masochizmem. Na zakonczenie pani powiedziala ze
    potrzebuja czlowieka przebojowego, wrecz IDOLA. Tylko ze stanowisko o ktore
    sie tam ubiegalem to analityk aplikacji. Zapytalem sie czy na takim
    stanowisku nie sa bardziej wymagane cechy jak doswiadczenie, profesjonalizm
    i opanowanie, poczym stwierdzila ze takie cechy tez. Pani udzielila mi
    malego wykladu na temat drapieznosci rynku FMCG itd, (nawiasem niepotrzebnie
    bo dosc duzo o tym wiem)
    Na koniec zapytalem sie czy na stanowisko jak magazynier tez beda wymagac
    przebojowosci i gwiazdorstwa, ale pani juz zobaczyla ze zaczynam byc
    cyniczny i nie udzielila odpowiedzi.
    Najmilsza: w firmie gdzie obecnie zaproponowali mi etat (bez wazeliniarstwa)
    :-)). Firma Y.
    O nowej firmie wiem niezbyt duzo, ale za to znam dobre opinie. Wiec ciesze
    sie bardzo ze zaproponowali mi etat. Stanowisko (specjalista)

    Bede mial jeszcze jedna rozmowe w innej firmie na stanowisko managera.
    Zastanawiam sie co zrobic gdy zaproponuja mi etat managerski.
    I teraz jeszcze pytanko do grupowiczow:
    - jak szybko ewentualnie sie rozstac z pracodawca firmy Y ?
    - co wy byscie wybrali
    1) etat specjalisty w nieduzej firmie (ponad 100 osob), b.mala rotacja
    pracownikow
    2) etat managera w srednie firmie (ponad 200-300), chyba istnieje rotacja
    pracownikow
    roznica w pensji chyba w granicach 1000 zl, duza roznica w czasie dojazdu do
    i z pracy ok. 1 h - 1,30 h na korzysc firmy Y.

    nornik

  • 2. Data: 2002-10-24 10:18:53
    Temat: Re: wreszcie dostalem prace
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nornik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > nornik
    Pytanie pierwsze. Czy bardziej lubisz dłubanie w robocie (specjalista)
    czy w ludziach (manager)? Odpowiedź własna.
    Pytanie drugie. Co jest ważniejsze - kasa i ryzyko czy wolny czas po
    pracy (np. rodzina) - to, co zaoszczędzisz zegarowo na dojeździe to
    Twoje.
    Pytanie trzecie. Czy ta różnica w kasie ma być trwała. przecież
    specjalista też może awansować finansowo.
    IMVHO z własnego doświadczenia - lepiej mniejsza kasa bliżej domu w
    sympatycznej firmie niż większa kasa daleko i w domu wariatów. Zdrowie -
    zwłaszcza psychiczne - nie ma ceny.
    Ale wybrać musisz sam wg własnych priorytetów.
    zairazki

  • 3. Data: 2002-10-24 11:43:33
    Od: ErkA <B...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Oct 2002 11:40:40 +0200, "nornik" <m...@w...pl> wrote:

    >Bede mial jeszcze jedna rozmowe w innej firmie na stanowisko managera.

    Znajac zycie, to pewnie zaproponuja Ci prace w tej firmie ;-)), ale
    zgadzam sie z Zairazki.

    anyway, czy to tak ladnie myslec o zmianie pracy po jej zdobyciu ;0))

    pozdrawiam i zycze pomyslnego wyboru.

    rafi

  • 4. Data: 2002-10-24 16:09:12
    Od: "nornik" <m...@w...pl>

    > Znajac zycie, to pewnie zaproponuja Ci prace w tej firmie ;-)),
    znajac zycie, zobaczymy pozyjemy ...
    ale
    > zgadzam sie z Zairazki.

    ogolnie tez przyjmuje jego postawe, ale ...
    > anyway, czy to tak ladnie myslec o zmianie pracy po jej zdobyciu ;0))
    chyba nie, ale to efekt wczesniejszych wyjazdow, rozmow itd ...
    > pozdrawiam i zycze pomyslnego wyboru.
    dzieki

  • 5. Data: 2002-10-29 11:14:47
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Thu, 24 Oct 2002 11:40:40 +0200, "nornik" <m...@w...pl> wrote:

    >[Ona] Chcialam porozmawiac z panem po ludzku
    >i pierwsze pytanie: jak pan rozladowuje stres po pracy ?

    I jak odpowiedziałeś? ;-))

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 6. Data: 2002-10-29 11:14:47
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Thu, 24 Oct 2002 13:43:33 +0200, ErkA
    <B...@p...onet.pl> wrote:

    >Znajac zycie, to pewnie zaproponuja Ci prace w tej firmie ;-))

    Tak to zwykle jest. Jak człowiek szuka pracy to nie ma i nie ma. Ale
    jak już dostanie etat to nagle telefony się urywają i człowieka
    rozrywają. Znam to z autopsji ;-))

  • 7. Data: 2002-10-29 17:12:13
    Od: "nornik" <m...@w...pl>

    > I jak odpowiedziałeś? ;-))

    wbrew pozorom nie jest to taki mily temat do rozmowy, ale poszedlem w
    kierunku ze potrafie panowac nad wlasnymi emocjami, a w domciu to najlepiej
    przespac sie, obejrzec telewizje , zrobic to co sie mialo zrobic 6 miesiecy
    temu do zrobienia itd ..