PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytania szefa.

  • 11. Data: 2011-02-20 20:40:14
    Temat: Re: Pytania szefa.
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 17-02-2011 o 18:37:16 <m...@o...pl> napisał(a):

    > Administruję siecią firmy. W sieci m. innymi dane osobowe. Mam nowego
    > szefa,
    > który poprosił na piśmie o następujące dane:
    >
    > 1. Informacje, od jakiego providera jest dostarczany internet

    > Nie jest wprost napisane, ale szef oczekuje odpowiedzi na piśmie. Mogę
    > się
    > domyślać, że te dane ktoś będzie przeglądał.

    Szef szykuje sobie furtke i pewnie bedzie szukal nowego pracownika ;-) A
    te dane, to na wypadek, gdybys chcial go pozniej szantazowac, gdyby
    wywalil Cie z dnia na dzien ;-)

  • 12. Data: 2011-02-20 20:50:57
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 20-02-2011 o 21:40:14 jurajski Jaskiniowiec
    <j...@j...na.jurze> napisał(a):

    > Szef szykuje sobie furtke i pewnie bedzie szukal nowego pracownika ;-) A
    > te dane, to na wypadek, gdybys chcial go pozniej szantazowac, gdyby
    > wywalil Cie z dnia na dzien ;-)

    Zapomnialbym - nie probuj pozniej zmieniac tych hasel, bo na odchodne i
    tak bedziesz pewnie musial przy nim wszystkie te hasla wklepac ;-)
    Szantaz tez nie jest oplacalny, bo jak szef kumaty, to przy tego typu
    praktyce bedziesz mial do czynienia z organami scigania...

    Lepiej wydac, przy okazji zrobic jakies pisemko, ze w tym i tym dniu taki
    a taki otrzymal stosowne poufne dane. Oboje sie podpiszcie i bedziesz mial
    o tyle lzej... ale i lzej na koncie w banku ;-)

    Jesli jednak nie wylecisz z roboty, to obserwuj, co z tymi danymi sie
    dzieje.

    Mialem podobnie i pozniej sie okazalo, ze kartki z tymi danymi lezaly
    sobie na wierzchu do wgladu dla wszystkich, ktorzy tylko weszli do pokoju
    mojego nadrzednego... Na szczescie dlugo tam nie popracowalem od tego
    momentu - sam odszedlem ;-)

  • 13. Data: 2011-02-21 19:09:28
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    napisał w wiadomości news:op.vq7yu72cbp2dyt@pavilion.opteris.pl...

    > Szef szykuje sobie furtke i pewnie bedzie szukal nowego pracownika
    Wg mnie może już nawet znalazł. Zawartość listy wskazuje, że przygotował ją
    ktoś znajacy się choć trochę na rzeczy, nie jakiś tam szefo-półgłówek.

    > Lepiej wydac, przy okazji zrobic jakies pisemko, ze w tym i tym dniu taki
    > a taki otrzymal stosowne poufne dane.

    Ja bym jednak, zgodnie z poradami tu padajacymi, zapieczętował kopertę, a w
    środku zaadnotował, że dane aktualne na dzień /data...../.
    A na początek pisemne zapytanie o wewnętrzne procedury bezpieczestwa (jeśli
    ich nie ma albo są niejasne).

    --
    Jotte