PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytania dot .wysyłania ofert (spamów?)

  • 21. Data: 2003-09-29 13:27:12
    Temat: Re: Pytania dot .wysyłania ofert (spamów?)
    Od: "" <g...@W...pl>

    > No to musze Cie zmartwic, ale dla sadu cos takiego jak netykieta po
    > prostu nie istnieje (a ustawy i owszem...). Ale w sumie chcialbym zebys
    > mial racje...:)
    > Pozdrawiam
    > Dawid K.

    Mam tego swiadomosc, ze w sadzie nic bym nie zdzialal. Chodzi o sama kulture
    korzystania z sieci, ktora jest na niskim poziomie u coponiektorych.
    No coz - taka juz mam dusze romantyka, ktory lubi sobie czasem pomarzyc ;-)

    wojtek.

  • 22. Data: 2003-09-30 14:19:56
    Od: Dawid <d...@w...pl>

    > Powiedz, zajrzałeś do tych materiałów które wskazałem - a w szczególności
    > do wymienionego w nich artykułu w Rzeczypospolitej, napisanego przez
    > jednego z Autorów ustawy? Chyba nie. A więc -
    >
    > 1) _Każda_ wysłana oferta bez (uprzedniej) zgody i wiedzy odbiorcy jest
    > naruszeniem ustawy. Jest też spamem, ale to inna historia.
    > 2) Zapytanie o zgodę "Zgodnie z istniejącymi przepisami o ..." (UoŚUDE,
    > a nie przekażie elektronicznym) jest naruszeniem tej ustawy - jak
    > pisze autor powyższego atykułu. A także spamem, ale to inna historia.

    Bije sie w piersi czy co tam mam, ale rzeczywiscie nie czytalem z
    prostego braku czasu.Na pewno jeszcze to zrobie.Jesli tak rzeczywiscie
    tam napisano to pewnie masz racje, z tym ze w tym momencie ustawa ta
    zostala po prostu spartolona i wrzucono tam zapis sprzeczny z
    zamierzeniem.W kazdym razie mysle ze - bedac spamerem ("na wlasna reke")
    - spokojnie w sadzie bym sie tym przepisem wylgal.
    Pozdrawiam.
    Dawid K.

  • 23. Data: 2003-09-30 18:26:05
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    Dawid wrote:
    > tam napisano to pewnie masz racje, z tym ze w tym momencie ustawa ta
    > zostala po prostu spartolona

    Nie jestem prawnikiem, ale tych kilka ustaw, ktore musiałem poznać
    były nowelizowane wiele razy, i czasem wkrótce po uchwaleniu. Czyli
    papranie prawa to chyba norma w naszym parlamencie :-/. Można tylko
    liczyć, że niedługo będzie jakaś nowelizacja ...

    pozdr,
    --
    ŁK