PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie:-)

  • 1. Data: 2003-09-23 12:16:38
    Temat: Pytanie:-)
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Cześć - mialem rozmowe kwaflifikacyjną i czekam na odpowiedź - ma być w tym,
    lub w przyszłym tygodniu. Sęk w tym, że z innej firmy już dostałem
    odpowiedź - pozytywną - i muszę do końca tego tygodnia p-owiedzieć im CZY
    TAK CZY NIE (oraz dać wypowiedzenie w obecnej firmie - aby do końca roku
    dało się z tąd wyrwać (3 mce wypowiedz)).
    Czy jest sens dzwonić do kadr do tej firmy, która jeszcze nie odpowiedziala
    i poprosić o szybszą odp (negastyw lub pozytyw - chyba już wiedzą, co?:-))
    Czy się na mnie nie "obrażą"? Jesli nie odpowiem pierwszej firmie do końca
    tyg. to strace szansę u nich mając nadzieję że druga firma mnie zechce, ale
    jest też opcja, że nie zechce i zostanę na lodzie, przy czym bardziej
    chciałbym dostać się do tej 2 firmy :-)
    Nie wiem czy moje rozterki są czytelne

    Pozdr
    Michał

    --
    "Heavy is good, heavy is reliable.
    If it does not work you can always hit him with it."

    Nie używaj maila, z którego postuję.
    Pisz na c...@2...pl
    ale najpierw usuń wszystkie cyfry z adresu.

  • 2. Data: 2003-09-23 12:37:47
    Temat: Re: Pytanie:-)
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Mitch" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy moje rozterki są czytelne

    zachowaj się jak człowiek wartościowy idź do szefa firmy powiedz jasno o co
    chodzi
    i jeśli człek jest normalny a ty coś sobą reprezentujesz to się z nim
    dogadasz
    i nie czaj się tyle.

  • 3. Data: 2003-09-23 12:38:26
    Od: "Lenin" <a...@N...gazeta.pl>

    musisz określić:
    - prawdopodobieństwo obrażenia się (PO)
    - koszt straty szansy na II ofertę (KS)
    - prawdopodobieństwo porzyjęcia cię do II pracy (PP)
    - zysk z przyjęcia cie do pracy II (ZP)
    ( przy założeniu że praca II to ta do której jeszcze cię nie przyjeli )

    potem wystarczy ze obliczysz wartość oczekiwaną E = PP*ZP
    i porownasz z zyskiem z przyjecia oferty pewnej ( Z)
    jezeli Z > E przyjmuj pewną ofertę
    jeżeli nie stawiaj na II szansę

    teraz policz wartość oczekiwaną E1 = PO*KS i porównaj z Z to się dowiesz
    czy pytać wcześniej czy nie oczywiście tylko jeżeli Z < E

    i tyle :) nie masz wróżki nad matematykę

  • 4. Data: 2003-09-23 12:39:04
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Mitch <p...@w...pl> napisał(a):

    > Nie wiem czy moje rozterki są czytelne

    Zadzwoń i zapytaj wciskając przy okazji jakiś kit o konieczności nagłego
    wyjazdu na kilka dni i o tym że nie będziesz dostępny pod telefonem/mailem.
    Jak dalej nie wiedzą to spróbuj jakoś nacisnąć żeby przyspieszyli proces
    decyzyjny. Tylko delikatnie :)

    Powodzenia życzę (tj. dostania się do drugiej firmy)

    pzdr
    konlin

  • 5. Data: 2003-09-23 12:40:20
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Użytkownik "BLACK.CO" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    co
    > chodzi
    > i jeśli człek jest normalny a ty coś sobą reprezentujesz to się z nim

    "IŚCIE" nie wchodzi w rachube - ta 2 firma jest oddalona 200 km a urlopu nie
    dostane, jak na razie. Jedynie telefon. :)
    Poza tym, nie chce sprawdać jego normalności mając coś do stracenia (choć
    nie wyglądał mi na "nienormalnego")

    Pozdr
    MIchal

  • 6. Data: 2003-09-23 12:40:33
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Lenin" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > i tyle :) nie masz wróżki nad matematykę

    obliczenia kolegi nie mają nic wspólnego z relacjami międzyludzkimi

  • 7. Data: 2003-09-23 12:43:53
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

> [...]
    > czy pytać wcześniej czy nie oczywiście tylko jeżeli Z < E
    >
    > i tyle :) nie masz wróżki nad matematykę

    Ha! Fajne :)
    Ale do PO wchodzi pare zmiennych np. pogoda, czy stan psychiki:) a ich nie
    da się uśrednić bez dokładniejszych badań osobnika.

    Michal

  • 8. Data: 2003-09-23 12:51:48
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Mitch" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ha! Fajne :)
    > Ale do PO wchodzi pare zmiennych np. pogoda, czy stan psychiki:) a ich nie
    > da się uśrednić bez dokładniejszych badań osobnika.

    trzeba więc go zbadać

  • 9. Data: 2003-09-23 13:32:14
    Od: "Lenin" <a...@N...gazeta.pl>

    Mitch <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Ale do PO wchodzi pare zmiennych np. pogoda, czy stan psychiki:) a ich nie
    > da się uśrednić bez dokładniejszych badań osobnika.

    Nie no koledzy to było z lekkim przymrużeniem oka chociaz nie do konca mozesz
    przyjąc pęk prognoz z prawdopodobieństwami ich zrealizowania, zawrzeć w tym
    prawdopodobieństwo błędu niedoszacowania i na podstawie wariancji tego błędu
    ustalić warunki skrajne.
    Rzecz jasna nie dostaniesz odpowiedzi 0-1 a jedynie rozmyty zbiór rozwiązań
    ale zawsze to coś więcej niż tzw. "czuj".
    Pamiętajcie, że w statystycznej masie społeczeństwo jest bardzo stacjonarnym
    obiektem dynamicznym i dosyć łatwo jest go prognozować.

    Pan pracodawca może wydawać się wyjątkowo wyjątkowy, może być też tak, że ty
    też jesteś wyjątkowo wyjątkowy, albo też wyjątkowo tego dnia Pan pracodawca
    ma wyjątkowe problemy sercowe bardzo wyjątkowej natrury, tudzież jest
    wyjątkowy spadek na GPW gdzie właśnie wczoraj wyjątkowo zainwestował, albo
    jego nieletnia córka zaszła w ciąże z informatykiem albo... etc.
    Ale to dosyć marginalne zjawiska wpływające minimalnie na rozkład PO.

    Rozkład możesz także próbować kształtować swoimi mniej lub bardziej zręcznymi
    posunięciami co nie zmienia faktu, że jest tak:
    - albo CHCESZ wybrać jedną z opcji i tak czy siak do niej będziesz dążył
    świadomie lub podświadomie więc żadna analiza ani porada ci nie pomoże, a
    więc nie jest potrzebna ( tak jak post )
    - abo MUSISZ na sprawę spojżeć z boku, a do tego np. takie narzędzie jakie ci
    podałem może się przydać

    Oczywiście możesz także iść do jasnowidza, abo namówić przyszłego pracodawce
    do udziału w tym forum ( pod znanym pseudonimem ;) )

    Tak czy owak pamiętaj że to wszystko wina masonów i cyklistów!

  • 10. Data: 2003-09-23 13:59:18
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Lenin <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Pamiętajcie, że w statystycznej masie społeczeństwo jest bardzo stacjonarnym
    > obiektem dynamicznym i dosyć łatwo jest go prognozować.

    Eee, że tak zapytam znienacka, masz coś wspólnego z Harim Seldonem? Bo on
    myślał podobnie, nawet niezła teoria mu z tego wyszła ;)

    BP,PPNMSP

    pzdr
    konlin