PracaGrupypl.praca.dyskusje › Psychologiczne Badanie stylu - pomoc pilnie potrzebna!!!

  • 1. Data: 2007-09-14 20:46:55
    Temat: Psychologiczne Badanie stylu - pomoc pilnie potrzebna!!!
    Od: aga_swps <a...@g...com>

    Witam,

    jestem doktorantką SWPS. Kończę właśnie swoją pracę naukową i brakuje
    mi jeszcze trchę wyników ankiety psychologicznej osób w wieku 30+, na
    której oparta jest moja praca. Dlatego zdecydowałam się poprosić na
    forum o pomoc, jeśli masz dosłownie 20 minut - przejdź anonimowe
    badanie - http://www.badaniestylu.pl - dzięki czemu przysłużysz się
    polskiej nauce :) i pomożesz mi w ukończeniu studiów :))) Wszystkim
    bardzo bardzo z góry dziękuję.

    Parę słów o badaniu: Badanie dotyczy stylów życia ludzi, a więc
    przeżywanych uczuć oraz zachowań i postaw. Po wypełnieniu ankiety
    otrzymacie jej wyniki - analizę tego co dzięki badaniu możemy
    powiedzieć o Twoim stylu życia. Mogę jeszcze dodać, że katedra
    ufundowała nagrodę, która zostanie rozlosowana po zebraniu wszystkich
    ankiet.

    http://www.badaniestylu.pl
    Jeszcze raz ogromne dzięki :)
    Agnieszka

  • 2. Data: 2007-09-15 11:34:56
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "aga_swps" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    > http://www.badaniestylu.pl

    Dawno nie trafilem na tak dobrze zrobione badanie. Mowie od strony
    przyjaznosci i przejrzystosci.

    Co prawda przy "czuje/nie czuje" nie wskakuje nastepny obrazek (trzeba
    kliknac dalej), ale i tak jest OK

    sz.

  • 3. Data: 2007-09-16 10:07:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 15 Sep 2007 13:34:56 +0200, "szomiz"
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> wrote:

    >Dawno nie trafilem na tak dobrze zrobione badanie. Mowie od strony
    >przyjaznosci i przejrzystosci.

    Dawno juz nei trafiłem na tak skopane badanie, które zakłąda, że
    uczestnik bnedzie miał na pewno zainstalowanego flasha.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 4. Data: 2007-09-16 21:16:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    aga_swps <a...@g...com> pisze:

> [...]
    > powiedzieć o Twoim stylu życia. Mogę jeszcze dodać, że katedra
    > ufundowała nagrodę, która zostanie rozlosowana po zebraniu wszystkich
    Spróbowałem pomóc biorąc udział w ankiecie, niestety bez powodzenia.
    Po kilku ekranach zrezygnowałem z uwagi na treść i jakość pytań, a przede
    wszystkim ogólny wydźwięk badania.
    Uważam, że jego wynik będzie niemiarodajny i tym samy mało watościowy z
    uwagi jakość ankietowanych, których osobowość pozwoliła na całościową
    realizacje sondy.
    To już - rzecz prosta- nie moja sprawa.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-09-18 12:32:15
    Od: sz <s...@b...no>

    fajna roznorodnosc reakcji.
    teraz jeszcze zaczekajmy az ktos zglosi blad ortograficzny i zamykamy
    watek :-D

  • 6. Data: 2007-09-18 16:54:40
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    sz pisze:
    > fajna roznorodnosc reakcji.
    > teraz jeszcze zaczekajmy az ktos zglosi blad ortograficzny i zamykamy
    > watek :-D
    Błond powiadasz?

    O, zrobiłem błąd w słowie błąd.

    Dobra, zamykamy wątek.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 7. Data: 2007-09-18 18:08:56
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości

    > Dobra, zamykamy wątek.

    Jakim prawem !?!??!?

    ;>

    sz.

  • 8. Data: 2007-09-19 07:56:03
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    szomiz pisze:
    > Jakim prawem !?!??!?
    eeeeeeeee, a jak napiszę, że prawem pracy to już nie będzie [OT]?

  • 9. Data: 2007-09-19 10:45:01
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > eeeeeeeee, a jak napiszę, że prawem pracy to już nie będzie [OT]?

    NIe bedzie OT, ale bedzie bez sensu ;-)

    sz.

  • 10. Data: 2007-09-19 17:17:18
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>