PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pakowanie katalogów - na czym polega

  • 1. Data: 2007-09-14 05:49:16
    Temat: Re: Pakowanie katalogów - na czym polega
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    bierzesz 15 katalogów, owijasz jakąś folią albo innym papierem i towar
    jest przygotowany do wysyłki. następnie bierzesz następne 15 katalogów
    i... (tak od początku pracy do końca). Po drodze pewnie jakas przerwa,
    może zmiana tych katalogów albo innych magazynów.

    Z tego co wiem, raczej to nie jest wysoko płatna praca. A wręcz bym
    powiedział, ze może na jedzenie i przejazd do pracy starczy

    --
    to tylko moje zdanie,
    taki skrót myślowy

  • 2. Data: 2007-09-14 06:29:28
    Temat: Pakowanie katalogów - na czym polega
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Na czym polega praca "pakowanie katalogow"
    Znalazlem taka prace ale nie wiem wogule na czym ona konkretnie polega.
    Napisalem mejla do pracodawcy ale jak narazie nie odpisal.
    Z gory dziekuje za odp

  • 3. Data: 2007-09-14 09:37:11
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    > Z tego co wiem, raczej to nie jest wysoko płatna praca. A wręcz bym
    > powiedział, ze może na jedzenie i przejazd do pracy starczy

    Dzieki za odpowiedz.
    Płaca za godzine ok 60 koron czeskich , ale sie robi po 12 godzin, a praca
    wyglada na lekka ale strasznie nudna.

  • 4. Data: 2007-09-17 19:50:11
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>

    > Na czym polega praca "pakowanie katalogow"

    Długpo myślałem nad tym podchwytliwym pytaniem i postanowiłem w odpowiedzi
    zamieścić drugie a może nawet trzecie dno.
    Myślę że ta praca może polegac na pakowaniu katalogów. Opcji jest wiele:
    można pakować katalogi:
    -do kartonu
    -do worka
    -do szafy
    -zip'em
    -rar'em
    -do wysłania
    -do piątku
    -po dziesięć
    -dobrze
    -w miłym towarzystwie
    -wysyłkowe
    -gaśnic proszkowych

    i wiele wiele innych opcji, sposobów i wariantów
    . Wybierz sobie właściwy
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2007-09-18 09:14:01
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki za odpowiedz.
    > Płaca za godzine ok 60 koron czeskich , ale sie robi po 12 godzin, a praca
    > wyglada na lekka ale strasznie nudna.

    Lekka?
    Ty wiesz, ile waży papier? Katastrofa dla kręgosłupa....

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 6. Data: 2007-09-18 09:19:52
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-09-14 08:29 [JarY] napisał(a):

    > Na czym polega praca "pakowanie katalogow"

    Ustawiasz się na katalogu. Klikasz myszką i wybierasz opcję "pakuj"
    potem utworzony plik zip czy inny arj przenosisz do jeszcze innego
    katalogu ;-)

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::