PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przepisywanie tekstów

  • 1. Data: 2002-07-08 13:57:11
    Temat: Przepisywanie tekstów
    Od: "Mareczek" <f...@o...com>

    Witam.
    Odpowiadajac na ogloszenie w tresci jak temat uslyszalem ze umowa o prace ma
    kosztowac ok. 40zl. Osoba odbierajaca telefon powiedziala ze kwota ta
    zostanie zwrocona przy pierwszej wyplacie. Mam wrazenie ze to jakis
    przekret. Moze orientuje sie ktos czy przy tej pracy takie praktyki to norma
    i czy warto ryzykowac pieniadze?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-07-08 15:15:09
    Temat: Re: Przepisywanie tekstów
    Od: Tyrmand <b...@k...net.pl>

    Mareczek napisal:

> [...]
    > ma kosztowac ok. 40zl. Osoba odbierajaca telefon powiedziala ze kwota ta
    > zostanie zwrocona przy pierwszej wyplacie.
    [...]

    A, jak nie bedzie wyplaty?

    --
    Tyrmand

  • 3. Data: 2002-07-08 19:16:44
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Mareczek" <f...@o...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > zostanie zwrocona przy pierwszej wyplacie. Mam wrazenie ze to jakis
    > przekret. Moze orientuje sie ktos czy przy tej pracy takie praktyki to

    spytaj sie z jakiego tytulu - bo sama umowa przeciez nic nie kosztuje. IMO
    to jest przekret

    --
    l...@s...pl
    gg 1287117

  • 4. Data: 2002-07-09 16:19:21
    Od: "nalej" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    Mareczek <f...@o...com> napisał(a):

    > (...) uslyszalem ze umowa o prace ma kosztowac ok. 40zl.(...)
    > Mam wrazenie ze to jakis przekret (...) czy warto ryzykowac pieniadze?

    jak dla mnie to tego typu ogloszenie jest tyle samo warte, co:
    + aby dostac prace prosimy o telefon pod numer 0-700.... // a tam pol godziny
    bzudrnych opowiesci
    + aby dostac prace prosimy o wplate xx zloty (koszty materialow
    informacyjnych) lub przeslanie koperty a4 wraz ze znaczkiem // a tam jakies
    bzdurne ulotki
    = sciema i naciagactwo

    nie warto wplacac bo:
    + jak cie naciagna to nic im nie zrobisz, bo procesu nie bedzie ci sie
    chcialo wytaczac o takie pieniadze
    + zaczniesz dostawac gowniane oferty, ze niby wygrales 100.000 i nagrode
    odbierzesz jak tylko kupisz cos z katalogu
    =stracisz pieniadze, twoje dane osobowe sprzedadza

    radzilbym probowac tylko wtedy gdy w umowie o prace zagwarantuja ci regularne
    zlecenia... no ale w to watpie.

    pozdr