PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV absolwenta szkoly sredniej... - ?

  • 1. Data: 2002-07-08 12:21:17
    Temat: CV absolwenta szkoly sredniej... - ?
    Od: "sOap" <s...@g...pl>

    Witam!
    A ANONSE i paru innych gazetach ogloszen o prace znalazlem kilka ciekawych
    propozycji na sezonowa, zlecenia a takze przykladowo fizyczna - min. 2
    miesiace przykladowo w charakterze czlowieka w dziale obslugi klijenta a
    takze pracownika fizycznego - hurtownia (...)
    Gdy zatelefonowalem mila, mloda pani powiedzial ze ma mprzynies ze soba
    jedynie zyciorys. Nie powiedzial nic o CV, swiadectwie innych dokumentach.
    Zastanawiam sie wiec co miala na mysli mowiac zyciorys. Czy takie pismo
    ktore przykaldowo dolaczylem do podan na uczelnie wyzsze gdzie w zasadzie
    prosto i zwiezle, proza przeszedlem swoje skromne zycie, ale nie wcisnelem
    tam informacji o znanych mi jezykach obcych, obsludze komputera, prawie
    jadzy itd.? :) W takim razie mam go rozbudowac czy moze mianem zyciorysu
    okresla sie obecnie jais specjalny druk?
    Czy moze ktos z was podeslac mi jakies probki dobrze skomponowanego druku...
    :)
    BTW: jak mge sobie swoja dreoga wyobrazac prace jako osoba w dziale obslugi
    klijenta?

    PS: wybaczcie moja niewiedze ale bede startowal pierwszy raz do pracy i nie
    wiem co i jak ma mrobic...
    PS2: jezeli cos pominalem, powinienem na cos uwazac i ktos ma cos jeszcze do
    powiedzenia to bardzo chetnie wyslucham wszelkich sugestii!!! :)

  • 2. Data: 2002-07-08 13:37:19
    Temat: Re: CV absolwenta szkoly sredniej... - ?
    Od: "Marcin Oździński" <m...@s...pl>

    Użytkownik "sOap" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jedynie zyciorys. Nie powiedzial nic o CV, swiadectwie innych dokumentach.
    IMHO właśnie CV.Często jest to zamieniane ze sobą (choć często błędnie co do
    formy).

  • 3. Data: 2002-07-08 14:07:08
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

> [...]
    > miesiace przykladowo w charakterze czlowieka w dziale obslugi klijenta a
    > takze pracownika fizycznego - hurtownia (...)
    jesli nie powiedza ci odrazu na rozmowie o jaka doladnie chodzi prace i beda
    krecic to olej to bo napewno akwizycja, wszystkie ogloszenia typu hurtownia
    przyjmie, albo do dzialu obslugi klienta to akwizycja ubrana w ladne slowa
    pozdrawiam
    Domin

  • 4. Data: 2002-07-08 18:13:48
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    s...@g...pl (sOap) wrote in <agc02s$c1f$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

    > W takim razie mam go rozbudowac czy moze mianem zyciorysu
    >okresla sie obecnie jais specjalny druk?

    Chodzilo im o CV. Przykladowe CV znajdziesz na www.jobpilot.pl

    W.

  • 5. Data: 2002-07-09 11:03:05
    Od: "Michalina Jaskólska" <o...@w...pl>

    Zyciorys to CV. Przykładów szukaj choćby w internecie: http://praca.wp.pl

  • 6. Data: 2002-07-15 16:18:23
    Od: "Yoan" <y...@c...pl>

> [...]
    > Gdy zatelefonowalem mila, mloda pani powiedzial ze ma mprzynies ze soba
    > jedynie zyciorys. Nie powiedzial nic o CV,
    życiorys można rozumieć jako CV
    natomiast przestrzegam przed wszystkimi ogłoszeniami typu:
    młodych bez doświadczenia na różne stanowiska (bieganie po mieście z torbą
    podróżną)
    do ag reklamy - w różnej formie są to różne filie jednej agencji, jak od
    razu nie powiedzą
    o co chodzi to znaczy że akwizycja

    pozdrawiam
    yoan