PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzedstawiciel Medyczny › Przedstawiciel Medyczny
    From: "kosek" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Przedstawiciel Medyczny
    Date: Thu, 14 Nov 2002 22:59:28 +0100

    Witam

    Czy możecie coś powiedzieć na temat w/w stanowiska, w zasadzie sam wiem
    sporo, bylem tez na jednaj rozmowie, niestety ze skutkiem odmownym. ale
    nurtuje mnie jedna kewstia, mianowicie cholernie dobre zarobki (jak dla
    żółtodzioba np po biologii tak jak ja), bo skoro na rękę się dostaje okolo 2
    tys.(na początek) do tego kopmórka, samochód, świadczenia, paliwo, drogie
    szkolenia, wycieczki etc..... To w takim razie gdzieś musi tkwić sęk.

    Przypuszczam że robota jest taka że po roku można rzygać na sam widok
    lekarza lub przychodni, no bo ile tych biednych lekarzy można namawiać
    (liczbowo) aby łaskawie wypisali recepty tak aby firma inwestując aż tyle w
    pracownika jeszcze na tym zarobiła?? wydaje mi się że firmy wysysają swoich
    pracowników z resztek sił, bo za takie pieniądze to nie jest chyba lekka
    praca, polegająca na owiedzaniu 2-3 lekarzy dziennie, zresztą ludzie się
    szybko wypalają chyba na takich stanowiskach?

    Inna sprawa, jakie są perspektywy rozwoju, przypuszczam że rotacja jest
    również znaczna?
    no i w końcu jak oni oceniają efektywność, po ilości leków "schodzących" na
    określonym regionie? bo liczyć recept to chyba nie liczą:-)

    może się myle ale to jakoś dla mnie zbyt piękne żeby bylo prawdziwe, co o
    tym sądzicie?

    pozdrawiam serdecznie