PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzeczytajcie to i napiszcie co sądzicie › Przeczytajcie to i napiszcie co sądzicie
    From: Sylwester Kacprzyk <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Przeczytajcie to i napiszcie co sądzicie
    Date: Wed, 13 Mar 2002 16:55:39 +0100

    Witam

    Chciałbym przybliżyć wam historię, w której biorę, bezpośrednio udział.
    Otwórz mam 16 lat, mój kolega jest także w moim wieku, obaj chcemy odnieść
    sukces. Tylko zupełnie innymi drogami. Ja już dziś umie programować (w
    Delphi, VC++, Pascal, HTML, JavaScript), wiem o co chodzi w systemach
    Unix-owych itp. i (prawie) każdą wolną chwilę zajmują mi moje
    zainteresowania...
    Mam (bardzo) dobre oceny z przedmiotów ścisłych, moje oceny szpeci tylko
    średnia 3,0 (przez historię, biologię, plastykę, WOS czy inne takie
    (duperele?)).
    Mój kumpel ma średnią 5,0, pojęcia niema o programowaniu a jak mu winda
    padnie to woła innych...
    On chciałby w przyszłości być na najlepszych studiach, na kierunku
    informatyka oczywiście, robić doktoraty itp.... Tylko gdzie tu sentymenty,
    gdzie spełnienie marzenia o wykonywaniu pracy, którą naprawdę się lubi.
    Czy ja robię dobrze ucząc się, często nawet zaniedbując szkołę? Jeśli
    uważacie, że jestem szurnięty, nie myślcie że się zmienię... tylko warto
    wiedzieć co sądzą inni.

    Pozdrawiam.