PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przechodzenie z firmy do firmy

  • 11. Data: 2003-09-16 18:28:12
    Temat: Re: Przechodzenie z firmy do firmy
    Od: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl>

    Wedlug mnie i wcale to nie jest odkrycie Handlowcem trzeba sie urodzic
    .
    Szukac ich mozesz w sposob bardzo nietypowy chodzac po sklepach lub
    po ulicy. Prawdziwy handlowiec to ktos kto uwielbia to robic
    Mozesz tez poprzez ogloszenie w prasie. W tym przypadku musisz miec
    doskonale rozeznanie w psychologii .
    Pomocna moze byc lektura "Alchemik" Paulo Coelho.
    Tam jest wspanialy opis handlowca ( pracownika), ktory dlatego, ze
    potrzebowal pieniedzy zarobil na siebie i swojego pracodwce.
    Serdecznie pozdrawiam i zycze powodzenia .

  • 12. Data: 2003-09-17 16:05:33
    Temat: Re: handlowiec
    Od: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl>