PracaGrupypl.praca.dyskusjeProwadzenie kiosku - od czego zacząć? › Prowadzenie kiosku - od czego zacząć?
  • Data: 2003-03-31 11:03:58
    Temat: Prowadzenie kiosku - od czego zacząć?
    Od: "o_laz" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczów!

    Znalazlam swietne miejsce na kiosk w moim miescie i wymyslilam sobie ze
    podpisze umowe z Kolporterem -> stworze dla siebie (a moze jeszcze dla
    kogos) miejsce pracy. Pytanie :
    1. od czego zacząć? pewnie jakies zezwolenie w urzedzie miasta na
    postawienie budki itp, a moze Kolporter to zalatwia?
    2. jakie sa poczatkowe koszta? czy Kolporter uwzględnia raty? (ew. jestem w
    stanie dopozyczyc pieniadze ale wole zeby byla to jak najmniejsza suma,
    wiadomo... )

    Być może ktoś z Was prowadzi kiosk i pomoże mi w tej kwestii?
    z góry dziękuję

    Elżbieta