PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o porade w sprawie zarobkow › Prosze o porade w sprawie zarobkow
    From: "Marcin" <o...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Prosze o porade w sprawie zarobkow
    Date: Tue, 4 Mar 2003 23:54:57 +0100

    Zaczałem prace w małej firmie reklamowej. Najogólniej zajmuje sie
    projektowaniem i wykonawstwem reklam (praca w corelu, cięcie, wyklejanie,
    drukowanie itp)
    moja pensja ma być procentem od wartosci netto wykonanej pracy. Prosze
    grupowiczów o porade.Ile procent
    to powinno być, ile moge od pracodawcy żądac, czy jakiej minimalnej nie
    przekraczać

    Dziekuje, pozdrawiam
    Marcin