PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaką umowę mam spisać?chodzi o działkę

  • 1. Data: 2003-06-18 09:31:02
    Temat: Jaką umowę mam spisać?chodzi o działkę
    Od: "Krzysiek" <m...@o...pl>

    Witam wszystkich
    Zapędzam się z taką prośbą.Otóż jestem pośrednikiem pomiędzy firmą kupującą
    a właścicielem(lub pośrednikiem)sprzedającym np.działkę bądź
    nieruchomość.Oczywiście znam proporcjonalnie cenę działki powiedzmy np.30
    zł./m.kw.Oczywiście chciałbym takową umowę spisać ze sprzedającym
    np.powiedzmy chciałbym sprzedać taką działkę za 35 zł/m.kw.Oczywiście chodzi
    mi oto aby spisać taką umowę ze sprzedającym aby on nie wykrecił mi numeru
    na wcześniej ustawioną prowizję od sprzedaży czy procentowy zarobek.Jak taka
    umowa powinna wyglądać i co powinna zawierać?Może jakiś wzór umowy?Proszę o
    pomoc.
    Za pomoc z góry dziękuję.

    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-06-19 17:03:54
    Temat: Re: Jaką umowę mam spisać?chodzi o działk
    Od: "shark" <...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Za pomoc z góry dziękuję.
    >

    > Krzysiek
    >
    > Lepiej zrobisz jak zadasz pytanie na pl.soc.prawo.
    pozdr