PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o pomoc... › Re: Prośba o pomoc...
    From: "SQLwysyn" <s...@w...pI>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prośba o pomoc...
    Date: Wed, 21 Jan 2004 22:55:15 +0100

    Użytkownik "J.P." <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bumkbj$gtd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > naiwnych
    > moderator

    > powówienia szybko moga znależc epilog w sądzie. Poza tym, kto tu
    > wspominal o szkoleniach i opłatach !

    Wy w swojej siedzibie na Langiewicza w Warszawie. Usilujecie wyciagnac od
    naiwnych pieniadze za rzekomo niezbedne certyfikaty które moga byc uzyskane
    tylko poprzez szkolenie, za które sobie kazecie slono placic. Mam dobrych
    informatorów.
    Wasza strona www jest bez zadnego adresu. Adres zwrotny email na darmowym
    serwerze. Gdzie KRS? NIP ? REGON? Cywilizowana i wiarygodna firma takie
    informacje podaje. Nazwiskiem i imieniem się nie potrafisz podpisac tylko za
    inicjałami ukrywasz Dyrektorze Generalny Biura Regionalnego Jacku P.
    (nazwisko na razie do wiadomości mojej).
    Jeszcze sądem grozi cwaniaczek. Hehe. "Uczulam". Alergik sie znalazl.

    Wszyscy poszukujący pracy - u tego 'pracodawcy' na pewno się nie dorobicie.

    --
    SQLwysyn