PracaGrupypl.praca.dyskusje › Biura pośrednictwa

  • 1. Data: 2003-06-25 06:51:24
    Temat: Biura pośrednictwa
    Od: "K.W" <w...@w...pl>

    Czy ktoś z grupowiczów korzystał może z biur posrednictwa pracy? Wypełnianie
    CV na stronach internetowych to tylko strata czasu. Wypelnilam takowe na
    kilku stronach, minelo kilka miesiecy i zero odpowiedzi a CV wyglada chyba
    niezle. Czy znacie może miejsca gdzie można zanieść CV, porozmawiać z
    doradcą i liczyć na to, że nie beda sprzedawac mojej osoby jak "kota w
    worku" ? Bede wdzieczna za wszelkie informacje.

  • 2. Data: 2003-06-25 15:44:15
    Temat: Re: Biura pośrednictwa
    Od: "Beata" <r...@w...pl>

    witaj,

    Użytkownik "K.W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z grupowiczów korzystał może z biur posrednictwa pracy?
    Wypełnianie
    > CV na stronach internetowych to tylko strata czasu.

    Nie jest to do końca stratą czasu bo jesli Twój profil bedzie odpowiadał
    profilowi szukanej osoby to napewno skontaktują sie z Tobą.
    Choc rzeczywiście uważam że lepiej aplikowac na konkretne stanowisko
    dostosowując do niego swój życiorys i list motywacyjny. Nie ma nic gorszego
    od wysyłania wszędzie "dyżurnego cv i listu motywacyjnego"

> [...]

    > doradcą i liczyć na to, że nie beda sprzedawac mojej osoby jak "kota w
    > worku" ? Bede wdzieczna za wszelkie informacje.

    Biura doradztwa personalnego nie sa biurami nastawionymi na dopasowanie
    klienta poszukującego pracy do oferty tylko odwrotnie. Jak pasujesz im to
    sie z Tobą kontaktuja. Nie prowadzą doradztwa zawodowego. Nawet jeśli każą
    przynieść osobiście swoje dokumenty to tylko po to aby zasilić baze danych
    chyba że prowadza obecnie jakiś projekt rekrutacyjny na dane stanowisko.W
    urzedzie pracy sa doradcy zawodowi, którzch zadaniem jest wszeslkiego
    rodzaju poradnictwo zawodowe, pomoc w pisaniu cv i listów oraz pomoc w
    zaplanowaniu ścieżki kariery. Tylko bardzo różnie to wygląda w Polsce.
    Dostają małe pieniądze i raczej sie nie przepracowują.

    Pozdrawiam

    Roslanka