PracaGrupypl.praca.dyskusje › Projektant a programista

  • 11. Data: 2002-02-25 21:15:15
    Temat: Re: Projektant a programista
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    > a ja mysle ze sie mylisz i jestes ....
    > Co do podejscia do zycia to uwazam ze Twoje jest nierealne i idealistyczne
    > jesli tego jeszcze nie widzisz twoja sprawa ale uwazam ze pomylily Ci sie
    > priorytety ..... Jakkolwiek jest to moje osobiste zdanie i nie bierz sobie
    go
    > do srca.
    >
    > Z moim podejsciem do zycia jest mi bardzo dobrze wszystko mi sie uklada i
    nie
    > narzekam.
    > np jestem zeszlorocznym absolwentem polibudy + podyplomowe ekonomia
> [...]
    a ja mysle, ze sie mylisz, bo nie jestem.....
    mysle, ze z moimi priorytetami wszystko jest ok -
    zeby moc "odcinac kupony" musisz najpierw zainwestowac
    co do bezplatnego stazu - to przyznam szczerze, ze jest to troche nie realne
    ale z innego powodu - w 3miescie nie ma takiej firmy
    w ktorej moglbym odbyc taki staz, chodzi mi o PR - bo to stud. podyplomowo.
    a 2-3 mc w w-wie sie nie kalkuluja w przypadku bezplatnej praktyki
    a co do realiow zycia - jesli nie znajde w 3m pracy, ktora da mi mozliwosc
    dalszego rozwoju i zblizonego do dotychczasowego standardu zycia
    to jestem w stanie w ciagu tygodnia przeniesc sie w dowolne miejsce na
    swiecie,
    gdzie co najmniej te 2 warunki beda spelnione

    ja rowniez jestem zadowolony ze swojej drogi,

    pozdrawiam,
    millo

  • 12. Data: 2002-02-26 06:21:13
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Czesc!

    Poszukuje wzorow CV i LM po angielsku.
    Bardzo prosze o linki, gdzie takowe moge znalezc.
    Bylem juz na jobs.pl, topjobs.pl, ale poszukuje dalej...

    Pozdrawiam,
    Jacek P.
    j...@p...onet.pl