PracaGrupypl.praca.dyskusje › ubezpieczenie zdrowotne a umowa o dzielko

  • 1. Data: 2002-02-25 07:47:06
    Temat: ubezpieczenie zdrowotne a umowa o dzielko
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2002-02-25 09:12:53
    Temat: Re: ubezpieczenie zdrowotne a umowa o dzielko
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    M.P <m...@o...pl> wrote in message news:a55bh7$me0$1@news2.ipartners.pl...
    > Czy ktos z was kojarzy taka firme jak DATASTAR ?

    Znam, ale niezbyt blisko (wspolpraca). Jedyna firma z tego sektora, ktora
    dobrze sie trzyma finansowo. Dzialaja dosc agresywnie. Maja powaznego
    amerykanskiego udzialowca. Nie wiem jak placa, ale na pewno nie zamierzaja
    bankrutowac.

    Pozdrawiam
    R.

  • 3. Data: 2002-02-25 09:31:37
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > z moich obserwacji wynika, ze lepiej zrobic dobry projekt, bo
    > pozniej implementacja idzie blyskawicznie, niz odwrotnie,
    > najpierw implementowac, a potem mnostwo poprawiac, rowniez potem
    > serwis jest duzo drozszy
    >
    > oczywiscie wszystko zalezy od projektu, jesli jest maly pewne
    > elementy projektu mozna potraktowac dosc ogolnie

    Twoje myślenie jest czysto teoretyczne. W praktyce decydują pieniadze, czyli
    jeżeli zleceniodawcę stać na opłacanie analityka+projektanta+programistę to
    jest tak jak piszesz. Ale koszty są ogromne, policz tylko ich płace brutto z
    ZUS. Jeżeli zleceniodawca na swoją propozycję otrzyma przewidywany koszt
    zlecenia, to często przenosi zlecenie do małej firmy gdzie jest zatrudniony
    dobry programista z doświadczeniem, a koszt wykonania jest co najmniej o
    połowę niższy (przy podobnej jakości).

    Wiesiek

  • 4. Data: 2002-02-25 09:59:03
    Od: "Madzik" <b...@c...pl>

    > a co? Ty nie wierzysz?

    > jaki swiat? o czym bredzisz?

    > dokladnie, teraz jest o wiele gorzej, boje sie wyobrazac sytuacje za 2-3
    lata

    > chcialem tylko powiedziec ze mozna dostac ciekawa prace bez doswiadczenia.
    > chociaz powinienem napisac "mozna bylo" :(

    Fakt. Gdy 2 lata temu szukalem pracy, aby pracowac przy DTP wystarczala
    znajomosc Corela i PageMakera Photoshop milie widziany, a dzis Corel,
    PageMaker, Photoshop (juz nie mile widziany), Quark XPress,
    Illustrator,Autocad :-) + wyksztalcenie plastyczne (najlepiej wyzsze).
    Rozpiescili sie ci nasi pracodawcy, oj rozpiescili...

    Pozdr.
    Lukasz

  • 5. Data: 2002-02-25 12:19:54
    Od: "Indy" <i...@i...pl>

    Slavo wrote:

    <ciach>

    > dlaczego Krzychu nie w szkolach? tak jak cie nauczyli pisac i czytac, tak
    > mozna nauczyc kierowania zespolem, rozwiazywania konfliktów, motywowania
    > pracownika itp.. itd....

    No dobra - chodzi mi o "cechy charaketru" a nie o wiadomosci uzyskane w
    szkole.
    Uczyli Cie tego co wspomniales na Twojej polibudzie? Pewno nie - a jesli
    juz to bimbales sobie z przedmiotu...
    A pewnie teraz chcialoby sie zostac "kerownikiem"?
    Ja bym chcial....
    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"

  • 6. Data: 2002-02-25 14:43:52
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "ErkA" <N...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > On Mon, 25 Feb 2002 08:47:06 +0100, ErkA
    > <N...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > No wiec tak dziatki zadzwonilem do kasy chorych (bo wlasnie to mnie
    > interesilo) powiem krotko bosz co za poraniona instytucja....
    > co prawda 3 miechy nie minely od ostatnie pracy, ale jak cos to
    > wpisowe 460 plz + z gory 180 plz haraczu! argh co za kraj, nie dosc,
    > ze jeszcze haracz to musze wyslac na poczcie (lub w zusie whatever i
    > tak w kolejce trza odstac swoje) zaplacic, przyjsc z dowodem i
    > swiadectwem pracy itp....

    to dziwne.. To co kiedys czytalam bylo ma stronie amzowieckiej kasy chorych
    i tyle - dosc wyczerpujac einformacje nt. dobrowolnego ubezpieczenie
    zdrowotnego.
    nie wiem czy Ciebie to satysfakcjonuje czy nie (jesli tak wpisz w
    przegladarke i znajdziesz bez problemu)

    Magda

  • 7. Data: 2002-02-25 15:00:56
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    Witam,
    Poszukiwałem już tu kiedyś politologów do artykułu, teraz NA GWAŁT potrzebny mi
    jest ktoś, kto zatrudnia jakiegoś politologa. Chodzi po prostu o powiedzenie,
    jak absolwent politologii sprawdza się w pracy.
    Będę baaaaaardzo zobowiązany, proszę o odpowiedź pod adres mailowy:
    w...@i...pl
    Wtedy dalsze szczegóły

    wojtass
    w...@i...pl

  • 8. Data: 2002-02-25 15:02:46
    Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl>

    > Co nalezy zrobic??
    Wpisac sie na mailing liste naiwnych, ktorym latwo wcisnac byle co...
    MM