PracaGrupypl.praca.dyskusje › Program QUANTUM

  • 1. Data: 2005-08-10 12:22:02
    Temat: Program QUANTUM
    Od: "ibm" <i...@p...pl>

    Znalazlam oferte na stanowisko specjalisty dzialu przetwarzania danych.
    Jednym z wymogow jest znajomosc programu QUANTUM i SPSS. Co to za systemy? W
    sieci nie znalazlam nic co by mi wyjasnilo temat. Bede wdzieczna za kazda
    informacje
    ibm

  • 2. Data: 2005-08-10 12:30:53
    Temat: Re: Program QUANTUM
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    10.08.2005 # 13:22:02, ibm napisał:

    > Znalazlam oferte na stanowisko specjalisty dzialu przetwarzania danych.
    > Jednym z wymogow jest znajomosc programu QUANTUM i SPSS. Co to za systemy? W
    > sieci nie znalazlam nic co by mi wyjasnilo temat.

    Chyba się nie starałaś mocno :P. Jakiej wyszukiwarki używasz ?
    http://www.spss.com/quantum/
    --
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-08-10 12:31:57
    Od: "ibm" <i...@p...pl>

    > http://www.spss.com/quantum/
    > --
    > pozdrawiam

    No... wlasnie, w tym sek, ze szukam czegos po polsku (albo ew. po
    niemiecku). Czy ktoras ze znanych firm prowadzi szkolenia w tym zakresie?

  • 4. Data: 2005-08-10 12:37:19
    Od: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl>

    Użytkownik "ibm" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sieci nie znalazlam nic co by mi wyjasnilo temat. Bede wdzieczna za kazda

    Dziwne, bo mi Google od razu znajduje.

    I.

  • 5. Data: 2005-08-10 12:50:27
    Od: czarny <m...@f...art.lp>