PracaGrupypl.praca.dyskusje › COMP Rzeszow

  • 1. Data: 2005-08-10 12:16:13
    Temat: COMP Rzeszow
    Od: "sart" <s...@g...pl>

    Czy ktoś z Was mial doswiadczenia jako pracownik z ta rzeszowską firma. Jesli
    tak - to jakie sa/byly Wasze wrazenia z pracy w niej.

    Warto sie starac tam o prace (zarobki, zdobyte doswiadczenie) czy jest to
    kolejny przyklad przecietnej polskiej firmy informatycznej zatrudniajacej za
    grosze studentow z miejscowych uczelni i nie potrafiacej utrzymac przy sobie
    pracownikow z doswiadczeniem?

    pzdr.

  • 2. Data: 2005-08-10 18:08:54
    Temat: Re: COMP Rzeszow
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

> [...]
    > za
    > grosze studentow z miejscowych uczelni i nie potrafiacej utrzymac przy

    Bingo

  • 3. Data: 2005-08-10 21:46:23
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Wed, 10 Aug 2005 20:08:54 +0200, na pl.praca.dyskusje, Parasol napisał(a):

    > Bingo

    A coś więcej możesz napisać? Jakieś konkrety?

    pzdr
    konlin

  • 4. Data: 2005-08-11 07:20:01
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    Użytkownik "Konlin" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A coś więcej możesz napisać? Jakieś konkrety?

    slyszalem tylko negatywne opinie

  • 5. Data: 2005-08-11 18:08:16
    Od: "RafałZ." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sart" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    za
    > grosze studentow z miejscowych uczelni i nie potrafiacej utrzymac przy

    Z tego co ja słyszałem to pracuje sie tam ok 10-12 godzin dziennie za marną
    kase (koło 1000zł netto) Podwyżka raz do roku 50zł. Ale z drugiej strony
    ponoć można się tam dużo nauczyć. Tylko z trzeciej strony co to znaczy dużo?
    W Rzeszowie lepiej jest w Soft Systemie.

    Pozdr,
    Ralf

  • 6. Data: 2005-09-23 13:46:17
    Od: "skotch" <s...@p...fm>

    "sart" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > za
    > grosze studentow z miejscowych uczelni i nie potrafiacej utrzymac przy

    znam wielu, ktorzy tam pracowali, z tego co mowia to jest fatalnie.

  • 7. Data: 2005-09-23 18:52:05
    Od: "macko42" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    sart <s...@g...pl> napisał(a):

    > Czy ktoś z Was mial doswiadczenia jako pracownik z ta rzeszowską firma. Jesli
    > tak - to jakie sa/byly Wasze wrazenia z pracy w niej.

    ????