PracaGrupypl.praca.oferowana › Production Line Manager / Wrocław

  • 1. Data: 2002-01-07 15:02:12
    Temat: Production Line Manager / Wrocław
    Od: kn <k...@b...com.pl>

    Nasz Klient - producent ram do podwozi autobusów, maszyn drogowych itp.
    poszukuje kandydatów na stanowisko:

    Production Line Manager
    nr ref 414-01-KN

    wymagania:
    - wykształcenie wyższe techniczne (preferowane studia / kursy podyplomowe -
    zarządzanie i ekonomia),
    - wysokie kompetencje kierownicze,
    - praktyka w wysoce zautomatyzowanym nowoczesnym zakładzie produkcyjnym na
    stanowisku kierowniczym związanym z produkcją, utrzymaniem ruchu lub
    oprzyrządowaniem produkcji,
    - doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem,
    - bardzo dobra znajomość języka angielski (rekutacja toczy się w języku
    angielskim)

    obowiązki:
    - kompleksowe zarządzanie procesem produkcyjnym,
    - kierowanie zespołem pracowników produkcji,
    - realizowanie polityki, planów i założeń spółki,
    - realizacja założeń budżetowych,
    - odpowiedzialność za parametry produkcji, koszty, organizację pracy
    poszczególnych wydziałów.

    Zainteresowanych proszę o kontakt:
    k...@b...com.pl
    tel. (0-22) 824-05-11...12