PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fundusz socjalny ...

  • 1. Data: 2004-12-15 20:50:37
    Temat: Fundusz socjalny ...
    Od: "Paweł" <p...@m...ru>

    Czy pracownicy tymczasowi zatrudnieni na umowe o prace maja prawo do fuduszu
    socjalnego jak to wyglada od kwestji prawnej ?
    Pracuje w firmie jako pracownik tymczasowy na umowe o prace jestem
    zatrudniany przez agencje pracy outsorcingowa...

  • 2. Data: 2004-12-15 20:59:32
    Temat: Re: Fundusz socjalny ...
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Paweł <p...@m...ru> wystukał[a]:
> [...]
    > Pracuje w firmie jako pracownik tymczasowy na umowe o prace jestem
    > zatrudniany przez agencje pracy outsorcingowa...

    To wszystko zależy od regulaminu tegoż funduszu. Firmy tworzą swój
    własny, nie ma odgórnie narzuconego. Musiałbyś przeczytać jak to jest w
    danej firmie. Najlepsze miejsce na dowiedzenie się czegoś jest dział
    kadr.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --