PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Wro] lekarz med. pracy

  • 1. Data: 2004-12-15 18:24:44
    Temat: [Wro] lekarz med. pracy
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    hmm mam nastepny problem.. pracodawca nie wystawil mi skierowania do
    lekarza med. pracy..
    w sumie teraz mowi ze moze wystawic.. ale to potrwa bo centrala jest w
    wawie itp..
    ja wolalabym miec to juz zalatwione tym bardziej ze od 6 grudnia
    pracuje..
    2 osoby z mojego biura (ale spoza wroclawia) zalatwily to bez problemu
    bez skierowania..
    a mnie juz z trzeciej przychodni odeslano

    wiec zapytam wprost: gdzie we wrocku? ( pracodawca powiedzial ze
    pokryje koszty o ile bede miala rachunek wiec licze sie z jakimis
    kosztami?? )

  • 2. Data: 2004-12-15 18:26:06
    Temat: Re: [Wro] lekarz med. pracy
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    aha zapomnialam podac maila .. bo chyba odpowiedzi powinnam oczekiwac
    na priv??

    c...@w...pl

    pozdr

  • 3. Data: 2004-12-15 19:12:09
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 12/15/2004 7:24 PM, CanoE wrote:

    > wiec zapytam wprost: gdzie we wrocku? ( pracodawca powiedzial ze
    > pokryje koszty o ile bede miala rachunek wiec licze sie z jakimis
    > kosztami?? )

    Jeśli chcesz być porządnie przebadany, to polecam
    GOBLL http://www.gobll.org (na Sienkiewicza)
    lub DOLMED http://www.dolmed.pl na Legnickiej (łatwo trafić), bardzo
    podobały mi się tam badania wzroku.
    Ceny aktualnej nie znam, ale tak ok. 100 zł bym się spodziewał.
    Na pewno dostaniesz tam rachunek. A co do skierowania - zadzwoń zapytaj,
    może chodzi o to, że jest na nim nazwa/opis stanowiska i wiedzą, jakie
    badania się należą. Ale powinno się to dać załatwić.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "- Proszę pokazać język. Proszę powiedzieć trzydzieści trzy. Oddychać.

  • 4. Data: 2004-12-15 21:12:20
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego slonecznego/deszczowego dnia CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>
    wystukal[a]:
> [...]
    > bez skierowania..
    > a mnie juz z trzeciej przychodni odeslano

    Mysle, ze to ma zwiazek z tym jakie to bedzie stanowisko, i czy wystapia
    na nim jakies czynniki szkodliwe. Lekarz moze miec obawy wystawiajac
    zaswiadczenie, ze moze pan pracowac na danym stanowisku, a potem okaze
    sie ze jest tam przekroczona norma halasu i ze powinien wpisac np: praca
    w ochronnikach sluchu.
    Jezeli to stanowisko jakies biurowe, to mysle iz wystarczy kartka, ze to
    takie i takie stanowisko i ze brak jest czynników szkodliwych. Dziwne,
    ze pracodawca nie moze tego wypisac.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # Wyobraznia jest wazniejsza od wiedzy #

  • 5. Data: 2004-12-15 21:39:32
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Ceny aktualnej nie znam, ale tak ok. 100 zł bym się spodziewał.

    100 zl??
    ja mam wszystkie badania zrobione!
    chodzi o samo wypisanie swistka
    z tego co wiem 30-40 zl i juz.. (przynajmniej tak osoby z biura to
    zalatwialy)

    CanoE
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)