PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z rozwiązaniem umowy na okres próbny !! › Problem z rozwiązaniem umowy na okres próbny !!
    From: "..::robo::.." <r...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Problem z rozwiązaniem umowy na okres próbny !!
    Date: Tue, 11 Feb 2003 22:06:09 +0100

    Czy w momencie gdy złożyłem prośbę o rozwiązanie umowy o pracę (umowa na
    okres próbny 3 miesiące) za porozumieniem stron, a pracodawca nie
    ustosunkował się do tego w żaden sposób na piśmie tylko telefonicznie
    poinformował mnie, że chce rozwiązać ze mną umowę ale z zachowaniem
    ustawowego terminu wypowiedzenia - czyli 2 tygodnie, to te dwa tygodnie
    liczą się od momentu kiedy złożyłem pismo z prośbą o rozwiązanie za
    porozumieniem, czy też muszę jeszcze raz złożyć pracodawcy pismo i napisać w
    nim że proszę o zwolnienie ale z zachowaniem ustawowego terminu
    wypowiedzenia (bo takiej informacji w pierwszym piśmie zapomniałem
    dopisać)??

    Generalnie chodzi mi o to od kiedy jest liczona data tych dwóch tygodni
    wypowiedzenia !

    A moje pytanie pojawiło się w momencie gdy przeczytałem to:

    Pamiętaj, że:
    a.. Wystąpienie przez pracownika z inicjatywą rozwiązania umowy o pracę na
    mocy porozumienia stron nie może być traktowane przez pracodawcę jako
    rozwiązanie przez pracownika umowy o pracę za wypowiedzeniem,

    na:
    http://www.e-prawnik.pl/ep.php3/bD1wbCZwPTExOSZrPTEy
    Ng==

    Pzdr