PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z księgową › Re: Problem z księgową
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Problem z księgową
    Date: Fri, 28 Feb 2003 13:14:14 +0100

    Użytkownik "Pejter" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b3nj9l$5jg$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam !!!
    >
    > W poniedziałek dałem wypowiedzenie, tak więc w zasadzie to mi to już
    > wszystko zwisa i powiewa,

    Jesli pismo lezy w twoich obowiazkach sluzbowych, to chyba nalezaloby je
    napisac, bo chyba jakis okres pracy na wypowiedzeniu cie jeszcze obowiazuje?
    Szantaz dotyczacy naleznych ci swiadczen, to "osobna bajka" naturalnie.

    ale dzisiaj mi księgowa podniosła cisnienie, bo
    > mówi że nie wypłaci mi moich delegacji dopóki jej nie załatwię jednego
    pisma
    > , o które mnie kiedyś prosiła (prosiła :) mówiąc "ty musisz mi to
    > zalatwic"). Czy księgowa ma do tego prawo ? Mam zamiar napisac pismo w tej
    > sprawie do prezesa, czy mogę się powoływać na jakieś paragrafy ? Jeżeli
    tak
    > to prosze o pomoc.
    >
    > ..........ale mnie wkurwiła !!!!! jeszcze się trzese ze złosci !!!!

    Ksiegowe tak maja w wiekszosci...nie przejmuj sie nia, jesli swiadczenia sie
    naleza, to musi wyplacic.

    Pozdrawiam
    Krzysztof