PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem - prosze o rade › Problem - prosze o rade
    From: "Leszek" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Problem - prosze o rade
    Date: 12 Aug 2004 11:07:21 +0200

    Witam
    W obecnej firmie pracuje juz od 3 lat, przy czym przez jakis czas na 3/4
    etatu, a pozniej na caly etat. Mam umowe na czas nieokreslony.
    Obecnie mam bardzo trudna sytuacje, poniewaz mam szanse zmiany pracy na duzo
    bardziej korzystna, ale to wiazaloby sie z szybkim wyjazdem (za okolo 2
    tygodnie) i rozwiazaniem obecnej umowy o prace.
    Po wstepnej rozmowie z szefem mojej firmy, wnioskuje ze nie bedzie on chcial
    rozwiazac ze mna umowy za porozumieniem stron. Co w takim razie moge zrobic?
    Jakie konsekwencje poniose jesli mimo braku zgody szefa, zloze wymowienie bez
    okresu wypowiedzenia, ktory mnie obowiazuje. Czy sa jakies szczegolne
    przypadki? Dodam, ze takie niepolubowne wyjscie wcale mnie nie zadowala, bo
    chcialbym sie dogadac z szefem, ale z drugiej strony wiem, ze moze to byc
    niemozliwe.
    Druga spraw dotyczy mojej drugiej, ewentualnej pracy. Czy szef moze wymagac i
    czy mam obowiazek podac mu wszelkie dane dotyczace firmy oraz charakteru pracy
    w ktorej mialbym pracowac? Argumentuje to ochrona danych firmy itd.

    Prosze Was o rade i pomoc.
    Pozdrawiam, Leszek