PracaGrupypl.praca.dyskusje › PO konsumenci (#041)

  • 1. Data: 2013-06-17 14:26:46
    Temat: PO konsumenci (#041)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ... przyłazi jakiś PO-konsument do firmy i płacze... "Panie popsuła mi się
    matryca w laptopie"... no to PiSowski frajer wycenia mu usługę... na to
    PO-konsument zaczyna płacz, że drogo i w ogóle... no to PiSowski frajer
    sugeruje mu zakup nieoryginalnej matrycy za połowę ceny... PO-konsument
    dalej biadoli, że drogo... no to PiSowski frajer daje mu 10 różnych
    upustów... no i kiedy już ma dojść do finalizacji transakcji, PO-konsument
    wyjeżdża z takim tekstem "Wie Pan, ja właściwie to będę wymieniał w swoim
    serwisie (...) chciałem tylko Pana wypytać, czy mnie nie obdzierają z
    kasy"... po czym wychodzi jak Donald Tusk z POTV konferencji...

  • 2. Data: 2013-06-17 16:07:42
    Temat: Re: PO konsumenci (#041)
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 17.06.2013 14:26, identyfikator: 20040501 wrote:
> [...]
    > wymieniał w swoim serwisie (...) chciałem tylko Pana wypytać, czy mnie
    > nie obdzierają z kasy"... po czym wychodzi jak Donald Tusk z POTV

    he?

    zen.aspx

  • 3. Data: 2013-06-17 17:46:49
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    (modne) POustawiani wchodzą na rynek, to bedziem mieli wolność i
    demokrację...

  • 4. Data: 2013-06-17 19:14:04
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    inny PO-konsument mówi, że daje 25 pln jak mu się zrobi gniazdka, bo się
    okazało, że po generalnym remoncie chałupy w 100 letnim domu i
    zainstalowaniu podwieszanych sufitów, w gniazdkach i na żyrandolach nie ma a
    to fazy a to zera, a to prądu...

  • 5. Data: 2013-06-18 12:40:12
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 17 czerwca 2013 (14:26:46) napisano:
    /ciach/

    A jaki to ma związek z tematem grupy?

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 6. Data: 2013-06-18 14:32:39
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to była kolejna próba wyciągnięcia od innych ciekawych zjawisk na wolnym
    wynku wspólnowy europejskiej... niestety nieudana... a szkoda...

  • 7. Data: 2013-06-18 14:33:08
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    wolnym rynku