PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prawnik - informatyk. Co sadzicie o takim wyksztalceniu?

  • 1. Data: 2002-04-03 11:12:48
    Temat: Prawnik - informatyk. Co sadzicie o takim wyksztalceniu?
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    Studia prawnicze + studia informatyczne.
    (moze przydalby sie procz tego jakis maly pomost
    np. kurs z bankowosci elektronicznej).

    Co sadzicie o takim wykszt.?

  • 2. Data: 2002-04-03 15:12:34
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Mike G. <g...@w...pl> wrote:
    > Studia prawnicze + studia informatyczne.
    > (moze przydalby sie procz tego jakis maly pomost
    > np. kurs z bankowosci elektronicznej).

    > Co sadzicie o takim wykszt.?

    mi sie podoba.
    fajne!

    ;-)
    pozdrawiam

    romek

  • 3. Data: 2002-04-03 17:42:05
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    Dorzuć jeszcze kurs medycyny naturalnej i będzie git.
    Użytkownik Mike G. <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a8eob8$igg$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-04-03 18:09:50
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    i bedziesz slabym informatykiem i slabym prawnikiem...

  • 5. Data: 2002-04-03 18:10:01
    Od: "Bobik" <f...@i...pl>

    > Użytkownik Mike G. <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:a8eob8$igg$...@n...tpi.pl...

    Wszystko czyli nic :-) !!!

  • 6. Data: 2002-04-03 18:57:49
    Od: "Tomasz Wasiuk" <T...@a...waw.pl>

    > i bedziesz slabym informatykiem i slabym prawnikiem...
    Dlaczego tak uważasz ??

    T.

  • 7. Data: 2002-04-04 08:01:54
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    mozesz mi powiedziec gdzie chcialbys pracowac po takich studiach?
    praca cie nakierunkuje na jeden z tych kierunkow....

  • 8. Data: 2002-04-04 08:08:34
    Od: "Tomasz Wasiuk" <T...@n...com.pl>

    > mozesz mi powiedziec gdzie chcialbys pracowac po takich studiach?
    mogę... ;-)
    ale wiesz: nie widzę związku z moim pytaniem...
    Po prostu uzasadnij swoją wypowiedź:

  • 9. Data: 2002-04-04 08:16:20
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Tomasz Wasiuk na pl.praca.dyskusje:

    > mogę... ;-)
    > ale wiesz: nie widzę związku z moim pytaniem...
    > Po prostu uzasadnij swoją wypowiedź:

    To są na tyle odległe i zarazem dziedziny, że jeśli będziesz chciał
    się zajmowac naraz oboma (a nie np. byciem prawnikiem zajmującym się
    ,,prawem komputerowym'' lub informatykiem, zajmującym się np. dowodzeniem
    poprawności algorytmów zawartych w prawie ;-) to ma szansę Ci to po
    prostu nie wyjść. I oczywiście studia w jednym z tych kierunków mogą być
    zbędne, jeśli w praktyce zawodowej wejdziesz na daną ścieżkę i tak
    będziesz musiał (chciał) opanować samodzielnie daną dziedzinę.

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/

  • 10. Data: 2002-04-04 08:31:11
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    "Mike G." <g...@w...pl> wrote in message news:a8eob8$igg$1@news.tpi.pl...
    > Studia prawnicze + studia informatyczne.

    słabe i bezsensowne połączenie. to są zupełnie dwie różne "działki", które
    rzdko mają ze sobą coś wspólnego.

    jeżeli już to do informatyki pasują dziedziny, które są silnie przez
    informatykę wspomagane: finanse, logistyka,...

    M.