PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowy o pracę..

  • 1. Data: 2002-04-03 08:02:22
    Temat: umowy o pracę..
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Witam !
    Czy moze mi ktoś wyjaśnić ,jaka jest różnica pomiedzy "umową zlecenie"
    a "umowąo dzieło".Mam stałą prace i chce pracować dodatkowo u innego
    pracodawcy,co mi sie bardziej opłaca?Czy to zależy od tego jakim i czyim
    sprzętem będę pracowa?
    Dzieki.

  • 2. Data: 2002-04-03 08:16:24
    Temat: Re: umowy o pracę..
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > Czy moze mi ktoś wyjaśnić ,jaka jest różnica pomiedzy "umową zlecenie"
    > a "umowąo dzieło".

    Po pierwsze primo treść posta nie ma nic wspólnego z tematem

    Podstawowa różnica, to taka, że przy umowie zlecenie masz się starać, zaś
    przy umowie o dzieło masz stworzyć jakieś "dzieło" za którego dostarczenie i
    jakość odpowiadasz (ale za to jeżeli występuje przeniesienie praw autorskich
    mogą być 50% koszty uzyskania).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-04-04 08:05:57
    Od: "wojak" <z...@p...onet.pl>

    Kaizen <x...@c...sz> wrote in message news:a8edlv$la7$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > przy umowie o dzieło masz stworzyć jakieś "dzieło" za którego dostarczenie
    > jakość odpowiadasz (ale za to jeżeli występuje przeniesienie praw

    A w jakich przypadkach następuję przeniesienie praw autorskich? Czy jeżeli
    pracując na umowę o dzieło robię dla firmy jakieś opracowywanie np. Biznes
    Plan - to właśnie taki przypadek?

    Shumo

  • 4. Data: 2002-04-04 08:50:58
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "wojak" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    03.jasien.net...
    > A w jakich przypadkach następuję przeniesienie praw autorskich? Czy jeżeli
    > pracując na umowę o dzieło robię dla firmy jakieś opracowywanie np. Biznes
    > Plan - to właśnie taki przypadek?

    Biznesplan, bilans, sprawozdanie z badania sprawozdania finansowego itp
    raczej ciężko podciągnąć pod prawo autorskie. Ale napisanie programu
    komputerowego, strony itp bez problemu. Poczytaj Prawo autorskie (Dz. U. z
    2000 r. Nr 80, poz. 904).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775