PracaGrupypl.praca.dyskusje › AAA Praca sezonowa

  • 1. Data: 2002-04-03 09:54:48
    Temat: AAA Praca sezonowa
    Od: "Bogusława K." <b...@p...onet.pl>

    b...@p...onet.pl

    Mam pytanie, czy ktoś był w Szwecji na zbiorach runa leśnego - potrzebuję
    prawdziwych informacji na temat tej pracy - po przejrzeniu pewnej oferty
    pracy - okazało się, że trzeba włożyć dużo kasy przed wyjazdem, (np. zuzycie
    ogumienia samochodu dowożącego do pracy itp.)

  • 2. Data: 2002-04-03 11:21:14
    Temat: Re: AAA Praca sezonowa
    Od: edgar <a...@w...pl>

> [...]
    > pracy - okazało się, że trzeba włożyć dużo kasy przed wyjazdem, (np. zuzycie
    > ogumienia samochodu dowożącego do pracy itp.)

    Co roku przed wakacjami pojawia się to pytanie:
    Ktoś kto organizuje takie wyjazdy to po prostu oszust biaracy pewnie kilkaset
    zlotych od glowy za: rezerwacje biletu na prom i rezerwacje miejsca w osrodku
    kempingowym w Szwecji - zajmuje to razem ok 10 min. Równie dobrze można pojechać
    samemu - jesli bawi kogos oczywiscie szukanie jakichs jagod ktore nie obrodzily
    albo innych poziomek. Gdy pojedziesz samemu - zaoszczedzisz kase i pamietaj wez
    pieniadze na powrot bo nie licz ze na pewno cos zbierzesz- moze sie nie udac -
    i co wtedy? - do ambasady?
    Pozdrawiam i zycze powodzenia
    Edgar

  • 3. Data: 2002-04-04 08:12:22
    Temat: Odp: AAA Praca sezonowa
    Od: "Bogusława K." <b...@p...onet.pl>

    Dzięki - chyba już się najadłam tych wszystkich ogłoszeń !
    Pozdr. Bogna
    Użytkownik edgar <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@w...pl...