PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prawda w czasie rozmowy kwalifikacyjnej

  • 11. Data: 2010-04-07 18:13:56
    Temat: Re: Prawda w czasie rozmowy kwalifikacyjnej
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 04-04-2010 o 12:47:31 SNK <t...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > Tuż przed świętami dowiedziałem się o dwóch interesujących przypadkach.

    Tam gdzie trzeba, to mozna lekko naciagac fakty, a pozniej sie
    doszkolic... Tam gdzie nie da sie doszkolic, to lepiej nie sciemniac, bo
    tylko na kretyna sie pozniej wychodzi. Osoba inteligentna, jesli czuje sie
    na sile w danym zawodzie, nawet nie majac pojecia o tym, co bedzie robic,
    to mimo wszystko da sobie rade.

    Inna sprawa, ze pracodawcy tez nie sa szczerzy i pozniej okazuje sie, ze
    np. mimo obiecywanego dowolnego czasu pracy, musisz odbebnic 8h + nocki...
    Ze oprocz obowiazkow, jakie byly na rozmowie, masz zrobic inne czynnosci,
    bo taki masz przykaz... Ze mimo zapewnien dot. podwyzki, pozniej okazuje
    sie, ze to byl tylko tekst w stylu "kiedys o tym porozmawiamy i zadnych
    zapewnien nie bylo" itd itd ;)

    --
    SprzedamTO.pl

  • 12. Data: 2010-04-11 18:27:50
    Od: "van" <v...@p...net>

    Użytkownik "Wohnyn" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tak zupełnie na serio, to niestety kłamstwo popłaca w życiu
    > i w pracy (za wyjątkiem konkretnych prac dla inżynierów,
    > informatyków, lekarzy itp.). Smutne, ale prawdziwe.
    >
    > Wohnyn

    każdy trochę kłamie, trochę używa dyplomacji, czegoś niedopowiada.
    jak to robi dobrze i inteligentnie, umie to robić i (najważniejsze) nie
    szkodzi innym - zgadzam się z powyzszym.
    ale jak ktoś jest ściemniaczem (osobą o wybujałej wyobraźni :), to sami
    wiecie jak to się kończy (chyba że szefostwo to banda naiwniaków)
    pozdr, życząc większości kontaków z normalnymi, prawdomownymi ludźmi.

  • 13. Data: 2010-04-12 09:01:36
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    Użytkownik "van" <v...@p...net> napisał
> [...]
    > wiecie jak to się kończy (chyba że szefostwo to banda naiwniaków)
    > pozdr, życząc większości kontaków z normalnymi, prawdomownymi ludźmi.

    to o czym mowisz to bardziej POZYTYWNE, umiejętne sprzedanie siebie

    jesli nie odbiegasz od prawdy o pare procent, a jedynie podkreslasz pewne
    cechy, sprzedając tez swoją historię i siebie, to jak najbardziej tak. jest
    wielu wspanialych fachowców, którzy na takich rozmowach wypadają szalenie
    blado, bo nie potrafią po prostu zareklamowac sie odpowiednio. a są mega
    mózgami, natomiast nikt nie nauczył ich wysławiać się, gestykulować,
    podkreślać rzeczy odpowiednie, unikania złych wypowiedzi itepe

    ale jak przychodzi tłumok, który fabrykuje cv pod każdą rozmowę no to
    słabo........

    tylko, ze jest to proste do wylapania przez weryfikującą go osobę, która
    MUSI być fachowcem, bo inaczej ten kwiatek zacznie śmierdzieć dużo później

    autor podał przykład znajomości rynku - przeciez wystarczy kilka pytań z
    zakresu danego rynku, które momentalnie zweryfikują pacjenta
    dziewczyna, która podała szczere cechy charakteru - a czy dobrze czułaby się
    w pracy, gdzie już z założenia musi kłamać? jeśli tak, na przyszłość odpowie
    inaczej i stłumi w sobie swoje cechy charakteru, byle dostac 1200pln netto

    poza brakiem jakiejkolwiek moralności w tych zgniłych czasach, winę ponoszą
    sami pracodawcy, nie będąc rzetelni w takim naborze i licząc, że podesłane
    im przez rekrutację osoby, są już w pelni zweryfikowane - nic bardziej
    mylnego

    pzdr

    --

    pozdrowienia