PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracuje 2 miesiace i zaszlam w ciaze - czy ZUS mi bedzie placic?

  • 1. Data: 2006-01-04 20:47:03
    Temat: Pracuje 2 miesiace i zaszlam w ciaze - czy ZUS mi bedzie placic?
    Od: "KM" <a...@N...gazeta.pl>

    A wiec pracuje od 2 miesiecy (po rocznej przerwie) i zaszlam w Ciaze, czy jak
    pojde na zwolnienie i macierzynskie to ZUS mi bedzie placil? Czy jest moze
    jakas karencja, ze tzreba iles przepracowac....

  • 2. Data: 2006-01-05 06:10:41
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

> [...]
    > pojde na zwolnienie i macierzynskie to ZUS mi bedzie placil? Czy jest moze
    > jakas karencja, ze tzreba iles przepracowac....

    w przypadku umowy o prace karencji nie ma
    w przypadku umowy zlecenia jest karencja 180 dni od momentu zgloszenia do
    tego ubezpieczenia

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-01-05 06:28:00
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    KM napisał(a):
    > A wiec pracuje od 2 miesiecy (po rocznej przerwie) i zaszlam w Ciaze, [ciach]

    a ja tak z czystej ludzkiej ciekawosci nie dajacej spokoju: czym jest
    podyktowana pisownia wyrazu "ciąża" z duzej litery...?

    --
    czarny
    ============= www.ef2.prv.pl ==============

  • 4. Data: 2006-01-05 12:55:29
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

    > a ja tak z czystej ludzkiej ciekawosci nie dajacej spokoju: czym jest
    > podyktowana pisownia wyrazu "ciąża" z duzej litery...?

    Z wielkiej litery, bo to wielka ciąża :P
    Ania
    --
    ***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********