PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o pracę w zusie

  • 1. Data: 2006-01-04 15:14:17
    Temat: pytanie o pracę w zusie
    Od: "toja" <h...@o...pl>

    Czy ktoś z Was próbował się dostać? Ja mam przyjść na test kwalifikacyjny na
    stanowisko do obsługi poczty i nie wiem jak taki test może wyglądać.
    Napiszcie co wiecie na ten temat, może zdawaliście na jakieś inne
    stanowisko, o co pytają? Z góry dziekuję za informacje.

  • 2. Data: 2006-01-04 17:18:48
    Temat: Re: pytanie o pracę w zusie
    Od: "MJX" <m...@p...onet.pl>

    Szczerze?
    Praca w ZUS'ie jest głupia i mało płatna, sam uciekłem stantąd kilak lat temu!
    Awanse się praktycznie nie zdarzają i można przebiedować całe życie w tej
    instytucji.

    Jeśli jednak nie masz na widoku nic innego to może być jakas "atrapa"
    płatnego zajęcia :)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-01-04 22:23:09
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Czy ktoś z Was próbował się dostać?

    w tym roku i w kolejnych zus redukuje zatrudnienie o 1/4 a nawet 1/3 wiec
    cieżko się bedzie dostać, a jak się dostaniesz to cieżko się bedzie
    utrzymac. Wiadomość sprawdzona (od wyższego pracownika tego zakładu).

    Mimo to życze powodzenia!!

  • 4. Data: 2006-01-04 22:24:35
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Praca w ZUS'ie jest głupia i mało płatna, sam uciekłem stantąd kilak lat
    > temu!

    zależy od stanowiska

    > Awanse się praktycznie nie zdarzają i można przebiedować całe życie w tej
    > instytucji.

    prawda, ale nie do końca.

  • 5. Data: 2006-01-09 19:55:29
    Od: "jacus" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Co do redukcji w ZUSie to nie byłbym tego taki pewny - zobacz sobie ile jest
    ofert na www.zus.pl - problem polega na tym iż duża migracja jest w tej
    instytucji dużo osób ucieka po krótkim czasie. Jak się zobaczy co to za
    praca i jaka organizacja pracy to od razu szukasz inną robotę. Ja właśnie
    przepracowałem 5 lat i po mału opuszczam ten syf. Jak dobrze pójdzie to za
    1-2 miesiące będę miał inną pracę. Kasa jest słaba na dzień dobry z wyższym
    wykształeceniem 1100 brutto i tak sobie ciągniesz kilak latek - co to za
    perspektywa żadna - chyba że masz plecy no to jeszcze jako tako, ale więcej
    nie zarobisz jak 1800 brutto (to już wyższe stanowisko typu specjalista,
    aprobant itp) Zresztą na wysokie zarobki nie ma szans jak w ZUSie w całej
    Polsce pracuje ok. 50tyś ludzi, jak okroją z połowę to może zarobki będą
    konkretne. Im większe miasto tymo zarobki mogą być większe ale nie wiele.

    jacus