PracaGrupypl.praca.dyskusje › retusz zdjec - zarobki

  • 1. Data: 2006-01-04 16:13:44
    Temat: retusz zdjec - zarobki
    Od: "WM" <w...@k...pl>

    Witam,

    byc moze ktos z Was ma doswiadczenie w pracy na stanowisku retuszera zdjec -
    tutaj dla sredniej agencji zajmujacej sie sprzedaza zdjec przez internet.
    Czy ktos moglby mi podpowiedziec, jak ksztaltuja sie zarobki na tym rynku
    (cena za jedno zdjecie ?) - chcialbym zasiegnac wiedzy przed rozmowa
    kwalifikacyjna.

    dziekuje i pozdrawiam,

    wm

  • 2. Data: 2006-01-07 11:59:56
    Temat: Re: retusz zdjec - zarobki
    Od: "Konrad Zach" <k...@o...pl>

    Użytkownik "WM" <w...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > internet. Czy ktos moglby mi podpowiedziec, jak ksztaltuja sie zarobki na
    > tym rynku (cena za jedno zdjecie ?) - chcialbym zasiegnac wiedzy przed

    Witam

    2 lata temu pracowałem w miejscowości <100.000 mieszkańców we wiodącym
    salonie fotograficznym w charakterze w/w osoby. Zajmowałem się retuszem i
    rekonstrukcją zdjęć ( głównie klienci indywidualni ).

    21 dni , 8 h dziennie, ok .1500 netto.

    Pozdrawiam
    Konrad