PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca za friko - co o tym myslicie? › Praca za friko - co o tym myslicie?
  • Data: 2003-06-27 21:19:11
    Temat: Praca za friko - co o tym myslicie?
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    dzis mialem rozmowe w sprawie pracy w kancelarii prawniczej w sredniej
    wielkosci miescie. Zaoferowano mi prace, ale... przez 3 miesiace mialbym
    pracowac za friko. Potem na reke... 600 zl "jezeli sie Pan sprawdzi".
    Zaznaczam, ze nie jestem zielony. Skonczylem prawo w tym roku, ale mam roczne
    doswiadczenie.

    Wieczorem przypadkowo spotkalem kolege, ktory pracowal w tej samej kancelarii
    przez 4 miesiace za darmo, a potem szef stwierdzil, ze jego styl pracy nie
    odpowiada wymogom kancelarii. Psy na niej wieszal.

    Co o tym myslicie?

    Artur