PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca za friko - co o tym myslicie? › Re: Praca za friko - co o tym myslicie?
  • Data: 2003-06-27 23:31:22
    Temat: Re: Praca za friko - co o tym myslicie?
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mozesz wziac te prace i szukac dalej. Mysle ze osoba pracujaca ma zawsze
    > lepsze szanse na znalezienie innej pracy niz bezrobotny.

    Hmm, a potem rozmowa z potencjalnym pracodawca:
    - Dlaczego chce pan zmienic prace?
    - Bo teraz mi nie placa.
    I facet traci na wejsciu: bo jesli pracuje (a to nie sa praktyki) za darmo,
    to pewnie spolecznik, wiec kasa mu niepotrzebna. Albo frajer i mozna mu
    placic nic albo tyle co nic.

    Mnie sie podoba ten pomysl z PIP-em:))

    Aga