PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca z wlasna dzialalnoscia gospodarcza

  • 1. Data: 2002-10-12 16:17:46
    Temat: Praca z wlasna dzialalnoscia gospodarcza
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    przegladajac ogloszenia o pracy czesto pojawia sie jak wymog, zarejestrowana
    dzialalnosc gospodarcza. Pomijajac fakt iz jak sie dostanie taka prace,
    niewiadomo jak dlugo bedzie mozna pracowac. Mam pytanie. Czy jezeli moj
    ojciec prowadzi dzialalnosc na KPiR i zatrudnilby mnie, albo wzial jako
    wspolwlasciciela. To traktowany bylbym jako osoba z wlasna dzialalnoscia.
    Odszedl by mi koszt rejestracji firmy, ksiegowosci itp.
    Za informacje dziekuje Marek