PracaGrupypl.praca.dyskusje › Badania- praca przy komputerze

  • 1. Data: 2002-10-12 09:02:47
    Temat: Badania- praca przy komputerze
    Od: "Ireneusz " <i...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Zostałem skierowany na badania określające zagrożenia występujące na
    stanowisku pracy (praca przy komputerze). Mam w związku z tym pytanie. Jak
    wyglądają takie badania (jakie istnieją przeciwskazania do takiej pracy?).
    Jakie elementy mojego zdrowia będą brane pod uwagę?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję.
    -Irek-
    i...@w...pl

  • 2. Data: 2002-10-12 11:35:11
    Temat: Re: Badania- praca przy komputerze
    Od: Michał Zaborowski <m...@w...pl>

    Ireneusz wrote:
> [...]
    > wyglądają takie badania (jakie istnieją przeciwskazania do takiej pracy?).
    > Jakie elementy mojego zdrowia będą brane pod uwagę?

    Oczy. Badanie dna oka i inne takie, chociaż podstawa to czytanie literek.
    Jakoś o przeciwwskazaniach do pacy siedzącej nie słyszałem...

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)