PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w zoo, lub z delfinami w delfinarium

  • 1. Data: 2002-10-12 08:21:56
    Temat: praca w zoo, lub z delfinami w delfinarium
    Od: "Dakota" <d...@p...onet.pl>

    Witam! Bardzo kocham zwierzeta. Dlatego chcialabym pracowac w zoo, lub w
    jakims delfinarium czy oceanarium. Delfiny mnie fascynuja, chcialabym poznac
    te zwierzeta, chcialabym sie czegos od nich nauczyc... po prostu chcialabym
    z nimi "zyc". Czy jest taka mozliwosc w naszym kraju? a moze w innym? Czy
    ktos z Was wie, jakie kroki nalezy podjac aby pracowac w jednym z tych
    miejsc, gdzie szukac informacji na ten temat lub jakichs kontaktow?
    pozdrawiam!
    --
    Dakota

  • 2. Data: 2002-10-12 12:57:33
    Temat: Re: praca w zoo, lub z delfinami w delfinarium
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    "Dakota" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam! Bardzo kocham zwierzeta. Dlatego chcialabym pracowac w zoo, lub w

    ROTFL

> [...]
    > ktos z Was wie, jakie kroki nalezy podjac aby pracowac w jednym z tych
    > miejsc, gdzie szukac informacji na ten temat lub jakichs kontaktow?

    sorry ze nie odpowiem ci na pytanie, ale jesli kochasz jak twierdzisz
    zwierzeta to raczej powinienes byc przeciwny zoo i delfinariom. Nie wiem czy
    chcialbys spedzac cale zycie w klatce, czy basenie, czy raczej wolny jak
    delfin plywac/chodzic sobie tam gdzie chcesz.

    Raczej zamieszkaj gdzies nad cieplymi morzami i tam czekaj az delfiny same
    racza sie z toba spotkac.
    Pozdr.
    Beny

  • 3. Data: 2002-10-12 13:26:46
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Dakota" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktos z Was wie, jakie kroki nalezy podjac aby pracowac w jednym z tych
    > miejsc, gdzie szukac informacji na ten temat lub jakichs kontaktow?

    hmm wystarczy jedynie ukonczyc Akademię rolniczą w kierunku zwierzęta
    egzotyczne czy jakoś tak
    i albo zatrudnic się w zoo albo sprobowac zalapac siem na praktyke/badania w
    oceanarium...

  • 4. Data: 2002-10-12 14:32:33
    Od: artur dyksinski <a...@p...onet.pl>

    Czesc

> [...]
    > delfin plywac/chodzic sobie tam gdzie chcesz.
    >
    > Raczej zamieszkaj gdzies nad cieplymi morzami i tam czekaj az delfiny same

    No i jak z towarzyszem Benym wytrzymac?
    Ubliza ludziom, wysmiewa ich (chocby najglupsze) marzenia i do tego
    odzywa sie jak nikt go o to nie prosi...
    Ja juz wam raz to towarzyszu radzilem: przeniescie sie do Chin, a nam
    biednym dajcie spokuj. :P

    Pozdrawiam
    Artur

  • 5. Data: 2002-10-13 10:48:49
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins@sim+net.pl>

> [...]
    > ktos z Was wie, jakie kroki nalezy podjac aby pracowac w jednym z tych
    > miejsc, gdzie szukac informacji na ten temat lub jakichs kontaktow?
    Hmmm "najprościej" będzie:
    rozpocząć przygodę z nurkowaniem , zrobić kurs podstawowy, zaawansowany ,
    przedinstruktorski, instruktorski.Jakieś kilka lat :))
    Potem znaleźć pracę w jakiejś bazie nurkowej typu Malediwy ,Seszele czy inny
    egzotyczny kraj "z delfinami".Wiem że kobiety instruktorki mają "wzięcie",
    pewna moja znajoma ZTCW wyjechała na wyspy Kanaryjskie i tam pracuje
    (pracowała) w takim właśnie charakterze.Czasami bazy poszukują do pracy jako
    przewodnicy nurkowań i wtedy wystarczy jakiś wyższy stopień nieinstruktorski
    (*** w CMAS lub DiveMaster w Padi).Jednak instruktor ma większe szanse na
    dostanie takiej roboty.Angielski niezbędny ale bardzo dużym atutem będzie :
    Niemiecki , Francuski i .... Rosyjski ( bardzo modny sport wśród tzw "elity"
    finansowej).To bardzo fajny sposób "na życie" choć nie wiem czy mógłbym tak
    pracować całe życie zawodowe.Ale czego nie robi się dla pasji .....
    Pozdrawiam
    Marcin Oździński
    (** CMAS :)) )