PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca we Włoszech.

  • 1. Data: 2003-01-31 12:57:50
    Temat: Praca we Włoszech.
    Od: p...@t...pl

    Zamierzam za niedługo wyjechać do Włoszech do pracy (na czarno rzecz jasna).
    Jest mi wszystko jedno co będę robił, byleby tylko była odpowiednia kasa.
    Możecie się podzielić wrażeniami z rynku pracy we Włoszech? Na co zwrócić tam
    szczególną uwagę?
    Chcę pojechać na tydzień wiosną, żeby wybadać możliwości i pozbierać kontakty,
    a pracę rozpocząć latem.

  • 2. Data: 2003-02-03 13:07:19
    Temat: Re: Praca we Włoszech.
    Od: "Czesław Mika" <c...@i...pl>

    przede wsystkim pilnuj dobrze aby ci płacili, we włoszech wiele nie
    zarobisz, ale głupio tak robić za frajer, bardzo często się zdarza ze wezmą
    pieniądze za załatwienie roboty i tyle ich będziesz widział, szczególnie
    uważaj na naszych rodaków, ostatnio zaostrzyli tam prawo, dotyczące pracy na
    czarno, bardziej ścigają, co do zarobków na północy jest lepiej, ale koszty
    utrzymania są droższe, tak w ogóle to lepiej jedz do hiszpani, mniej
    problemów i pieniądze większe.

    pozdrawiam Patron c...@i...pl