PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w ubezpieczniach - jak to wyglada?

  • 1. Data: 2002-11-08 11:43:44
    Temat: Praca w ubezpieczniach - jak to wyglada?
    Od: marcolphus <m...@k...com.pl>

    Witam!!!

    Bylem na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie ubezpieczeniowej i chcialbym sie
    dowiedziec, czy jest to
    gra warta swieczki??? Do tej pory slyszalem, ze to raczej kiepski zawod. Czy moglby
    mi ktos w
    zarysie przedstawic jak wyglada ta praca i mozliwosci awansu???

    Z gory dziekuje!!
    --
    == gry dodawane do czasopism ================ http://www.markolf.fr.pl ==
    == http://members.tripod.com/markolf ======= marcolphus' discographies ==

  • 2. Data: 2002-11-11 05:34:29
    Temat: Re: Praca w ubezpieczniach - jak to wyglada?
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    Z tego co wiem od paru osób co to robiły, to jeśli będziesz agentem, to
    będzie coś a la Amway.... albo Avon... czyli
    Witaj w życiu...