PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w marcpol

  • 1. Data: 2008-10-16 06:47:57
    Temat: Praca w marcpol
    Od: <a...@o...pl>

    Witam
    Czy ktos sie orientuje jakie daja place w tej firmie ?

  • 2. Data: 2008-10-16 07:03:23
    Temat: Re: Praca w marcpol
    Od: "Jackare" <j...@p...pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy ktos sie orientuje jakie daja place w tej firmie ?

    Różne. 30x50 metrów, 70x100. Ogólnie do 8 tys. metrów kwadratowych :)

  • 3. Data: 2008-10-16 10:27:23
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Witam
    > Czy ktos sie orientuje jakie daja place w tej firmie ?

    Znajomy pracuje tam. Stanowisko - operator komputera. Robota w małym mieście
    niedaleko stolicy. Praca na 2 zmiany w dniach pracujących, i 10h
    jednozmianowo w weekendy. nigdy nie zdarzyło mu się wyjśc z roboty o czasie.
    Zawsze conajmniej 10 min później. Pensja 1400 brutto plus premia uznaniowa,
    czyli dla krewnych i znajomych królika (kierownika:). Ile dają na innych
    stanowiskach - nie mam informacji, ale jak widać raczej nie są to kokosy.

  • 4. Data: 2008-10-16 12:47:09
    Od: <a...@o...pl>

    Wielkie dzieki za informacje :)

    To juz wiem dlaczego ciagle daja mase ogloszen

  • 5. Data: 2008-10-16 12:59:24
    Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wielkie dzieki za informacje :)
    >
    > To juz wiem dlaczego ciagle daja mase ogloszen

    W Biedronce już na startcie płacą 1800 PLN brutto...

    --
    Pzdr
    Fun

  • 6. Data: 2008-10-16 17:14:08
    Od: <a...@o...pl>

    Widac ze nie maja za duzo chetnych i podnosza pensje na "kase"

  • 7. Data: 2008-10-16 18:31:28
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Widac ze nie maja za duzo chetnych i podnosza pensje na "kase"
    Inna sprawa, że w tego typu firmach może się okazać, ze 1800 brutto to
    bedzie ale za robotę 10h dziennie po 6 razy w tygodniu.